AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Jeg føler meg faktisk skikkelig deilig når jeg har litt (les LITT) hår under armene! Kan ikke skjønne hvorfor men jeg får skikkelig selvtillitboost når jeg går ut på byen og vet at jeg ikke har barbert meg Det er deilig å slippe barbering og jeg sitter igjen med en finfin følelse. Flere som føler seg mer sexy med litt hår? Anonymous poster hash: c80a5...561
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Ok, kan vedkommende med hårfetisj vennligst slutte å opprette hundre tråder om saken? Lag heller ÈN som heter Tråden for oss som liker hår". Så tar du alt der. Anonymous poster hash: 4b224...ed4 6
volvo22 Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Jeg føler meg faktisk skikkelig deilig når jeg har litt (les LITT) hår under armene! Kan ikke skjønne hvorfor men jeg får skikkelig selvtillitboost når jeg går ut på byen og vet at jeg ikke har barbert meg Det er deilig å slippe barbering og jeg sitter igjen med en finfin følelse. Flere som føler seg mer sexy med litt hår?Anonymous poster hash: c80a5...561 Så bra at det finnes jenter som deg !!! Hadde nesten gitt opp håpet om at det finnes jenter som liker å være litt hårete...I mine øyne er det veldig pent og sexy med naturlig hårvekst Stå på,jente !
verano Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Hvordan vet vi at trådstarter er jente? 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Jeg er jente, ja. Og jeg har ikke laget flere tråder om hår her inne? Du må nok bare finne deg i at det naturlige er tilbake! TsAnonymous poster hash: c80a5...561 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Jeg er jente, ja. Og jeg har ikke laget flere tråder om hår her inne? Du må nok bare finne deg i at det naturlige er tilbake! TsAnonymous poster hash: c80a5...561 Jeg ser mange desperat forsøker å påstå barbert er en mote. Det er nok dessverre "nå er det hår som er in igjen" som er moten. En ganske mislykket sådan. Jeg har de siste 4-5 årene hatt sex med 30-40 jenter. Samtlige har vært barbert, enkelte har hatt en liten stripe, men det går ikke akkurat under kategorien "hårete" eller "naturlig". Faktum er at over 90% av menn (avhengig av alder) foretrekker barbert, og de fleste kvinner har en tendens til å foretrekke at menn liker dem. For meg blir dette litt som å si at "Nå er muskler og treningsstudio ut! Naturlige kroper er det nye!" Selv om vi alle vet de fleste jenter liker muskler. Anonymous poster hash: 4b224...ed4 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Det er noe fritt og litt vilt med kvinner som lar håret gro...og det er faktisk veldig sexy De er seg selv ! Anonymous poster hash: c60ad...320 1
verano Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 Jeg er jente, ja. Og jeg har ikke laget flere tråder om hår her inne? Du må nok bare finne deg i at det naturlige er tilbake! TsAnonymous poster hash: c80a5...561 Greit nok, men hva er vitsen med å være anonym og ukjønnet? Mye hyggeligere å diskutere med noen som har profil og et brukernavn.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #9 Skrevet 12. september 2013 Dere som lar det gro...gjør dere det fordi dere liker hårveksten eller for å slippe barbering ? Anonymous poster hash: c60ad...320
volvo22 Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 Er ubarbert hårvekst mest vanlig blant single eller kvinner i forhold egentlig ? Er det sånn at mange single tror man må være barbert for å være mer attraktiv..
Gjest KateW Skrevet 12. september 2013 #11 Skrevet 12. september 2013 JEG LIKER IKKE HÅR PÅ FITTA,! JEG LIKER IKKE HÅR UNDER ARMENE! MEN JEG GIR BLANKE VILLE HELVETES FAEN I HVA ALLE ANDRE GJØR!!!! Hvorfor i villeste huleste verden er det nå ca 58 tråder om hvor ekkelt det er med barbert kjønn, hva er det som gjør at dere med hår må disse oss som liker å barbere oss? Mindreverd? Dårlig selvfølelse? Mangel på sexpartnere? WHAT? 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #12 Skrevet 12. september 2013 Er ubarbert hårvekst mest vanlig blant single eller kvinner i forhold egentlig ? Er det sånn at mange single VET man må være barbert for å være mer attraktiv.. Sånn, fiksa skrivefeilen din. Anonymous poster hash: 4b224...ed4
volvo22 Skrevet 12. september 2013 #13 Skrevet 12. september 2013 Sånn, fiksa skrivefeilen din. Anonymous poster hash: 4b224...ed4 Haha,tror ikke det men...
Gjest Singelgut37 Skrevet 15. desember 2013 #14 Skrevet 15. desember 2013 Jeg føler meg faktisk skikkelig deilig når jeg har litt (les LITT) hår under armene! Kan ikke skjønne hvorfor men jeg får skikkelig selvtillitboost når jeg går ut på byen og vet at jeg ikke har barbert meg Det er deilig å slippe barbering og jeg sitter igjen med en finfin følelse. Flere som føler seg mer sexy med litt hår? Anonymous poster hash: c80a5...561 Veldig bra , hvor er det du går med dette så vi som liker dette kan se hehehehe Og ja håper da virkelig du er jente
embla1807 Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 Nei, takler ikke å ha hår under armene eller på leggene. det var en vinter der jeg var på latsiden og dret i å barbere meg på leggene på et par uker eller 1 måned, også på en fest på nyttårsaften satt jeg ved siden av en fyr i sofaen som plutselig strøk meg på leggen. Så sa han "du kjennes ut som et piggsvin". Aldri vært så flau. Men litt hår på musa er greit
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #16 Skrevet 15. desember 2013 JEG LIKER IKKE HÅR PÅ FITTA,! JEG LIKER IKKE HÅR UNDER ARMENE! MEN JEG GIR BLANKE VILLE HELVETES FAEN I HVA ALLE ANDRE GJØR!!!! Hvorfor i villeste huleste verden er det nå ca 58 tråder om hvor ekkelt det er med barbert kjønn, hva er det som gjør at dere med hår må disse oss som liker å barbere oss? Mindreverd? Dårlig selvfølelse? Mangel på sexpartnere? WHAT? AMEN! Anonymous poster hash: 852b1...e57 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #17 Skrevet 15. desember 2013 Jeg synes hår er greit i noen ganske få tilfeller, men da med den selvfølge at det er en ungdommelig mus. Anonymous poster hash: b4f77...0c7
Gjest Singelgut37 Skrevet 15. desember 2013 #18 Skrevet 15. desember 2013 Nei, takler ikke å ha hår under armene eller på leggene. det var en vinter der jeg var på latsiden og dret i å barbere meg på leggene på et par uker eller 1 måned, også på en fest på nyttårsaften satt jeg ved siden av en fyr i sofaen som plutselig strøk meg på leggen. Så sa han "du kjennes ut som et piggsvin". Aldri vært så flau. Men litt hår på musa er greit Er jo kun fordi han ikke likte da Andre synes det er en fin ting da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå