Gå til innhold

Hun tapper meg for energi..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som støttekontakt og vært det for den samme dama i over 6 mnd nå. Problemet er bare at det er utrolig slitsomt å være med henne. Hun er svært negativ, kjeftete og masete.

I begynnelsen tenkte jeg at jeg bare måtte bli litt kjent med henne, og ignorere alt det negative. Jeg er en ganske positiv person! Men nå kjenner jeg at jeg blir rett og slett sliten av å være med henne, og det er ingen forbedringer.. Heller motsatt..

Har jeg en god dag har jeg energi til å være med henne, men om jeg er med henne på en dårlig dag er det rett og slett utmattende..!

Får lyst til å si opp, men får litt dårlig samvittighet over å gjøre det siden jeg vet at forrige støttekontakten hennes ga opp..



Anonymous poster hash: 283e1...e4b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skylder henne ingenting. Dere er ikke venner; dette er en profesjonell kontrakt mellom arbeidsgiver og arbeidstaker. Hun (eller kommunen) betaler deg for din tid.

Om dette er en jobb som tapper deg for krefter så skal du ikke fortsette om du mener det går på helsa løs. Vanskelige mennesker er vanskelige mennesker, og det at den forrige sluttet burde være god nok grunn for deg til å stole på din egen magefølelse. Det er ikke bare du som finner henne utmattende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...