AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #21 Skrevet 11. september 2013 Nei det hjelper ikke at andre mener noe som er med på å bygge opp om de positive tankene du har for hvordan dere vil ha det. Vet det ikke hjelper noe særlig nå, men når du treffer en singel mann som gir deg den samme følelsen så er han her glemt på en to tre! Så lenge han har det bra der han er så er dere jo ikke en match uansett Det har han ikke, men han er en mann som står for det valget han har tatt. Og det hjelper jo heller ikke å vite at han ikke har det bra, når jeg vet at jeg bare ville ha vært snill og god med ham, og at det er synd at han ikke ser det Anonymous poster hash: eca39...6e9
Nettinettet Skrevet 11. september 2013 #22 Skrevet 11. september 2013 Det har han ikke, men han er en mann som står for det valget han har tatt. Og det hjelper jo heller ikke å vite at han ikke har det bra, når jeg vet at jeg bare ville ha vært snill og god med ham, og at det er synd at han ikke ser det En sak har alltid mange sider, husk det. Jeg har opplevd mange som ikke har hatt det bra i ett forhold, og så viser det seg at de er årsaken til at det ikke er bra, ikke den andre som man tror.. vær forsiktig med å anta bare fordi du hører.. tro meg.. jeg har sett mye når det kommer til det der..
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #23 Skrevet 11. september 2013 En sak har alltid mange sider, husk det. Jeg har opplevd mange som ikke har hatt det bra i ett forhold, og så viser det seg at de er årsaken til at det ikke er bra, ikke den andre som man tror.. vær forsiktig med å anta bare fordi du hører.. tro meg.. jeg har sett mye når det kommer til det der.. Jeg tror jeg vet det meste som er å vite om det forholdet. Må bare presisere - ikke fra hans side. Anonymous poster hash: eca39...6e9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #24 Skrevet 11. september 2013 Nei det hjelper ikke at andre mener noe som er med på å bygge opp om de positive tankene du har for hvordan dere vil ha det. Vet det ikke hjelper noe særlig nå, men når du treffer en singel mann som gir deg den samme følelsen så er han her glemt på en to tre! Så lenge han har det bra der han er så er dere jo ikke en match uansett Godt poeng! TS! Det er helt vanlig det du opplever, og det kan ta lang tid før du blir normalisert. Men det skjer en eller annen gang. Anonymous poster hash: 26274...93b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #25 Skrevet 11. september 2013 Godt poeng! TS! Det er helt vanlig det du opplever, og det kan ta lang tid før du blir normalisert. Men det skjer en eller annen gang.Anonymous poster hash: 26274...93b I know. Men det er frustrerende å hele tiden ramle tilbake til start. Anonymous poster hash: eca39...6e9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #26 Skrevet 11. september 2013 I know. Men det er frustrerende å hele tiden ramle tilbake til start.Anonymous poster hash: eca39...6e9 Det med at tiden blir spolt tilbake er også helt vanlig. Du er en av alle som opplever det, så ta det bare helt rolig. Når det har gått en stund, går ikke hele dagen til helvete, men bare halve. Anonymous poster hash: 26274...93b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå