AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Nå syns jeg det gikk så fint. Har klart å få ham litt på avstand, fått penset tankene over på litt andre ting - han var i hvert fall ikke i hodet mitt 99% av tiden. Men i dag.. Han sendte meg ett langt blikk og et underfundig smil fra andre siden av rommet - og jeg er solgt igjen. Jaja, bare å starte prosessen forfra igjen. Just shoot me.Anonymous poster hash: eca39...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Hva har skjedd? Anonymous poster hash: 5a105...e78
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Kan trøste deg med at du ikke er alene om dette, jeg har det likedan bare at det er på facebook, og jeg kommer aldri til og få henne. Anonymous poster hash: 13708...64a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Let me guess... En du jobber med? Anonymous poster hash: 4975a...516
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Uffda, har opplevd det samme selv. Hva gjør du nå da? Anonymous poster hash: 5a105...e78
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 En litt mer beskrivende emnetittel er alltid bra Anonymous poster hash: c6fd3...0bb
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 Let me guess... En du jobber med? Anonymous poster hash: 4975a...516 Hobbyen. :-/Anonymous poster hash: eca39...6e9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #9 Skrevet 11. september 2013 Uffda, har opplevd det samme selv. Hva gjør du nå da?Anonymous poster hash: 5a105...e78 Hva er det å gjøre? Bare å brette opp ermene og starte på nytt. Satser på at det går bedre og bedre for hver gang...Anonymous poster hash: eca39...6e9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #10 Skrevet 11. september 2013 En litt mer beskrivende emnetittel er alltid bra Anonymous poster hash: c6fd3...0bb Vi er på singelforumet. "Faen" burde være beskrivende nok Ellers er jeg egentlig enig, men måtte bare få ut litt frustrasjon Anonymous poster hash: eca39...6e9
Nettinettet Skrevet 11. september 2013 #11 Skrevet 11. september 2013 Men hva er bakgrunnshistorien. Hvorfor kan du ikke like han?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #12 Skrevet 11. september 2013 Han er sikkert i forhold med en annen.Anonymous poster hash: a3d3e...ab3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #13 Skrevet 11. september 2013 Men hva er bakgrunnshistorien. Hvorfor kan du ikke like han? Jepp, han er samboer. Anonymous poster hash: eca39...6e9
Nettinettet Skrevet 11. september 2013 #14 Skrevet 11. september 2013 Jepp, han er samboer. Det er nok derfor han smiler til deg og "holder deg varm" også da.. Smil tilbake og vær deg selv, og nyt at han gir deg oppmerksomhet, men prøv å finn noen andre du kan legge følelsene hos. Vet det ikke er lett, men fokuser på det positive i dette og gi deg selv ros og ikke ris! 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #15 Skrevet 11. september 2013 Jepp, han er samboer. Anonymous poster hash: eca39...6e9 Og likevel sender han deg lange blikk! :o Fy, skamme ham! Anonymous poster hash: 0b039...354 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #16 Skrevet 11. september 2013 Og likevel sender han deg lange blikk! :o Fy, skamme ham! Anonymous poster hash: 0b039...354 Slapp av. Det er nok mer i mitt hode enn i hans, stakkar. Anonymous poster hash: eca39...6e9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #17 Skrevet 11. september 2013 Det er nok derfor han smiler til deg og "holder deg varm" også da.. Smil tilbake og vær deg selv, og nyt at han gir deg oppmerksomhet, men prøv å finn noen andre du kan legge følelsene hos. Vet det ikke er lett, men fokuser på det positive i dette og gi deg selv ros og ikke ris! Neida, han prøver nok bare å være hyggelig. Det er bare jeg som håper og håper og legger mer i det enn det som sannsynligvis er ment. Jeg prøver og prøver - noen dager går bedre enn andre. Men det skal lite til for å få meg til å ramle utpå, som du skjønner Anonymous poster hash: eca39...6e9
Nettinettet Skrevet 11. september 2013 #18 Skrevet 11. september 2013 Neida, han prøver nok bare å være hyggelig. Det er bare jeg som håper og håper og legger mer i det enn det som sannsynligvis er ment. Jeg prøver og prøver - noen dager går bedre enn andre. Men det skal lite til for å få meg til å ramle utpå, som du skjønner Og det er helt normalt, og du hadde ikke vært menneske hvis du ikke hadde sliti litt med følelsene innimellom Men tenk etter hvor mye av det du føler som er ekte og hvor mye som er fantasi..
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #19 Skrevet 11. september 2013 Og det er helt normalt, og du hadde ikke vært menneske hvis du ikke hadde sliti litt med følelsene innimellom Men tenk etter hvor mye av det du føler som er ekte og hvor mye som er fantasi.. Godt poeng. Helt sikkert mye fantasi, men jo bedre jeg kjenner ham, og jo mer jeg blir fortalt om ham, er jeg ganske sikker på at vi ville ha vært en match made in heaven. De sier de også, de som kjenner oss begge. Men det hjelper jo ikke så lenge situasjonen er som den er. Så jeg er på Sukker.no, på byen på leit, og løper rundt i skogen for å få ut litt rastløshet. Men joda - det går seg nok til, til slutt. Problemet mitt er at jeg sliter med å se andre menn når jeg kun har øye for en, men det slipper vel etter hvert det også Anonymous poster hash: eca39...6e9
Nettinettet Skrevet 11. september 2013 #20 Skrevet 11. september 2013 Godt poeng. Helt sikkert mye fantasi, men jo bedre jeg kjenner ham, og jo mer jeg blir fortalt om ham, er jeg ganske sikker på at vi ville ha vært en match made in heaven. De sier de også, de som kjenner oss begge. Men det hjelper jo ikke så lenge situasjonen er som den er. Så jeg er på Sukker.no, på byen på leit, og løper rundt i skogen for å få ut litt rastløshet. Men joda - det går seg nok til, til slutt. Problemet mitt er at jeg sliter med å se andre menn når jeg kun har øye for en, men det slipper vel etter hvert det også Nei det hjelper ikke at andre mener noe som er med på å bygge opp om de positive tankene du har for hvordan dere vil ha det. Vet det ikke hjelper noe særlig nå, men når du treffer en singel mann som gir deg den samme følelsen så er han her glemt på en to tre! Så lenge han har det bra der han er så er dere jo ikke en match uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå