AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Dette har altså aldri skjedd meg tidligere, men jeg skulle nok ikke tatt bh'en på det innerste, for å si det sånn.. Jeg har rødlige merker etter bh'en, samt en vertikal, veldig smal vannblemme rett over der bh'en satt, under armen ca. Er dette veldig unormalt, eller er for trang bh en naturlig forklaring? Fikk helt sjokk da jeg så det..... Anonymous poster hash: f87ce...75b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Vannrett vannblemme, mente jeg. -TS Anonymous poster hash: f87ce...75b
HvittHus Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Jeg får dette nesten hver gang jeg bruker mine bher med en tynn gummikant nederst. Tror det er en kombinasjon av stram bh, at det blir fuktig under gummien og gnissning.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Vannblemme har jeg ikke fått (har heller ikke bh med gummikant) men et kraftig blåmerke! Var ei støttespile i sida som stakk tror jeg - så bh-skader kan skje ja Anonymous poster hash: 79eef...b81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå