Gå til innhold

Menn som starter kriger=små peniser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det å sammenligne en krig og dens opprinnelse med menns pisselurer er ganske hånlig ovenfor de menneskene som mister liv og helse i krig.

Nei, fordi det er MENN som er ansvarlige for krig og død. They have blood on their hands.

Anonymous poster hash: 71adf...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, fordi det er MENN som er ansvarlige for krig og død. They have blood on their hands.

Anonymous poster hash: 71adf...ecb

Du kan ikke historie, du. Kleopatra. Margareth Tatcher. Golda Meïr. Gloria Amon Nikoi. Anne Grete Strøm-Ericsen. Devold og Faremo. Listen er lang og fornemsfull.

Skal vi nå konkludere med at du ikke aner en dritt om hva du snakker om? Peniser og vaginaer starter ikke kriger; politikk og mennesker gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sant. Som en mann litt under snittet, har jeg opplevd flere ganger kommentarer angående størrelsen, og det at jenta bare slutter å ta kontakt, eller mister interessen etter sex. Da vet man jo grunnen.

Det er forferdelig trist at du har opplevd det. Dessverre har det blitt et enormt fokus på velutstyrte peniser fra kvinners side. Det virker også som om de ikke forstår hvordan de knuser og ødelegger menn. De er så uskyldige og gjør de noe feil, så var det ikke det de mente. Drit i dustedamer. Finn en kvinne som ønsker hele deg og som er fornøyd med penisen din.

Jeg skjønner at du blir usikker. Selv mister jeg sexlysten og jeg er i øvre skiktet av gjennomsnittsstørrelse. Det er rett og slett tragisk hvor hensynsløse mange av de er. Kvinner er flokkdyr og tar etter hverandre.

Om noen er fæle med deg så presiser hvor kjip fitte de har og hvor stygge pupper de har. Fortell de hvor fæle de er. Ta igjen.

Håper du finner ei som blir fornøyd med den du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg syns alle bare skal ta seg en øl og slappe av og kutte ut de teite krigene. Det blir jo ikke noe bedre av det heller. Irak og Afghanistaan anyone?

Anonymous poster hash: 71adf...ecb

Men jeg er ganske sikker på at det er en sammenheng. Fordi menn som er avslappet og sikre på seg selv trenger ikke starte en krig for å hevde seg selv! De som starter kriger må kompensere for andre ting, such as små peniser. Det er ikke sexy å drepe uskyldige mennesker. Det er bare sado, sykt, og tyder på at man er psykopat.

Anonymous poster hash: 71adf...ecb

Irak har ikke lenger en diktator som gasser ihjel egen befolkning.

Afghanistan er ikke styrt av et regime som henger menn, og skyter kvinner i hodet som fredagsunderholdning.

Det er en eneste grunn til at det er slutt på dette - Krig.

Ellers har de fleste kriger blitt startet på grunn av dårlige tider og matmangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke historie, du. Kleopatra. Margareth Tatcher. Golda Meïr. Gloria Amon Nikoi. Anne Grete Strøm-Ericsen. Devold og Faremo. Listen er lang og fornemsfull.

Skal vi nå konkludere med at du ikke aner en dritt om hva du snakker om? Peniser og vaginaer starter ikke kriger; politikk og mennesker gjør.

Jeg vet hva jeg snakker om, tenk. De kvinnene du nevner ble garantert presset av MENN.

Anonymous poster hash: 71adf...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Jeg vet hva jeg snakker om, tenk. De kvinnene du nevner ble garantert presset av MENN.

Anonymous poster hash: 71adf...ecb

Der tapte du diskusjonen Jølsrudina.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse blir regnet som noen av de mest intelligente personene som har levd:

Aleksander den store, Julius Caesar, Hannibal, Napoleon, Genghis Khan, Hitler...

Hadde dette vært tilfellet så hadde de nok ikke gjort så elementære feil som mange av dem gjorde på enkelte tidspunkt. Det er bl.a en grunn til at vi ikke lever i Germania i dag :P

Anonymous poster hash: de3f9...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en teori om at krigene ville minske, dersom vi startet et rykte om at " de som starter kriger og er krigshissere har liten penis" og at vitenskapen hjelper oss med å komme med noen statistikker som kan tolkes i den retning. Jeg er sikker på de verste diktatorene og statsoverhodene heller hadde valgt en fredelig løsning, enn en hel verden som peker på dem og roper " Du har liten penis, du.har liten penis!"

Om de forsøker å vise at den ikke er mindre enn standarden, kan vi bare hevde at de har tatt en forstørrende operasjon.

;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak har ikke lenger en diktator som gasser ihjel egen befolkning.

Afghanistan er ikke styrt av et regime som henger menn, og skyter kvinner i hodet som fredagsunderholdning.

Det er en eneste grunn til at det er slutt på dette - Krig.

Ellers har de fleste kriger blitt startet på grunn av dårlige tider og matmangel.

Om du tror at det bare er diktatorer som kriger da vil jeg gjærne presentere deg for et land som ligger over andre siden av havet et land som kalles for USA

Anonymous poster hash: aa1c3...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva jeg snakker om, tenk. De kvinnene du nevner ble garantert presset av MENN.

Anonymous poster hash: 71adf...ecb

Dine argumenter er omtrent like verdifulle som morgenånden min. Jeg observerer at den er der, men den er fullstendig ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine argumenter er omtrent like verdifulle som morgenånden min. Jeg observerer at den er der, men den er fullstendig ubrukelig.

Du er bare misunnelig fordi jeg har rett :) Bare se på det som skjer i Syria nå.. hehe.

Anonymous poster hash: 71adf...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rodion Raskolnikov

Du er bare misunnelig fordi jeg har rett :) Bare se på det som skjer i Syria nå.. hehe.

Anonymous poster hash: 71adf...ecb

Jeg har en ekstremt liten penis og ville aldri startet en krig eller startet en slosskamp

herverd har jeg bevist at du tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er bare misunnelig fordi jeg har rett :) Bare se på det som skjer i Syria nå.. hehe.

Anonymous poster hash: 71adf...ecb

ja, har du vært der og sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en teori om at krigene ville minske, dersom vi startet et rykte om at " de som starter kriger og er krigshissere har liten penis" og at vitenskapen hjelper oss med å komme med noen statistikker som kan tolkes i den retning. Jeg er sikker på de verste diktatorene og statsoverhodene heller hadde valgt en fredelig løsning, enn en hel verden som peker på dem og roper " Du har liten penis, du.har liten penis!"

Om de forsøker å vise at den ikke er mindre enn standarden, kan vi bare hevde at de har tatt en forstørrende operasjon.

;)

Ha ha..... signerer den! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...