AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Ja folkens, hva er grunnen til at MENN driver og kriger hele tida? Det er så slemt og patetisk. Jeg har en teori på at det er menn med små peniser, som bruker makt for å kompensere for manglende cm. Løser krig noe? Nei. Står det i Bibelen at man ikke skal drepe? Ja. Likevel drar mannfolk fram de forbanna våpna sine (langt våpen=liten penis) og skyter i vei. Flere som ser samma logikken? Anonymous poster hash: 71adf...ecb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 yeye du er så funny. Menn kriger fordi folket trenger mat eller andre ressurser. Det inkluderer også kvinner, derfor. Tror du vestlig velstand du kroner deg med har kommet uten plyndring og dominering over generasjoner, blant annet pga kvinners ønsker? Anonymous poster hash: 1dd3b...853 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 yeye du er så funny. Menn kriger fordi folket trenger mat eller andre ressurser. Det inkluderer også kvinner, derfor. Tror du vestlig velstand du kroner deg med har kommet uten plyndring og dominering over generasjoner, blant annet pga kvinners ønsker?Anonymous poster hash: 1dd3b...853 Jepp. Jeg syns alle bare skal ta seg en øl og slappe av og kutte ut de teite krigene. Det blir jo ikke noe bedre av det heller. Irak og Afghanistaan anyone? Anonymous poster hash: 71adf...ecb
Gjest Arbeider Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Liten penis er universalteorien på kg. Forklarer alt og er alltid like morsomt 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Jeg er ganske så sikker på at hvis jeg fikk penger av UiO til å forske på dette hadde jeg bevist for dere alle at jeg har rett Anonymous poster hash: 71adf...ecb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Liten penis er universalteorien på kg. Forklarer alt og er alltid like morsomt Tenkte akkurat det samme. Svært så opptatt kvinner på kg er av penisstørrelser forresten... Anonymous poster hash: 06313...fe7 1
Gjest Gunfreak Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Men kriger fordi dem trenger makt og penger for å få seg fitte. First you get the money, then you get the power, THEN you get the women!
Charlie. Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Mye mulig det er små hjerner Nei, det er ofte motsatt. For å gjøre det godt som diktator og krigsherre må man ha evne vil å komme i posisjon, få respekt, danne allianser og til å legge kompliserte strategier. Disse blir regnet som noen av de mest intelligente personene som har levd: Aleksander den store, Julius Caesar, Hannibal, Napoleon, Genghis Khan, Hitler...
Eriks Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Liten penis er universalteorien på kg. Forklarer alt og er alltid like morsomt Helt til en usikker mann spør om størrelsen teller. Så svarer flesteparten at den ikke gjør det. Har aldri skjønt det der. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 Nei, det er ofte motsatt. For å gjøre det godt som diktator og krigsherre må man ha evne vil å komme i posisjon, få respekt, danne allianser og til å legge kompliserte strategier. Disse blir regnet som noen av de mest intelligente personene som har levd: Aleksander den store, Julius Caesar, Hannibal, Napoleon, Genghis Khan, Hitler... Hitler var ikke spesielt smart! Slu, utspekulert, nødeløs og karesmatisk ja, men en av historiens smarteste? absolutt ikke, han fucka opp div militær planer fordi han ikke skjønte seg på militær strategi og taktikk, og var kort tenkt.
Gjest Arbeider Skrevet 10. september 2013 #12 Skrevet 10. september 2013 Helt til en usikker mann spør om størrelsen teller. Så svarer flesteparten at den ikke gjør det. Har aldri skjønt det der. At størrelsen ikke teller har jeg null tro på. Les onshistorietråden halvparten av historiene handler om at mannen hadde liten penis. Er nesten så det skulle stått en advarsel i begynnelsen av tråden til de aktuelle mennene. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #13 Skrevet 10. september 2013 Lave menn er vel så farlige.. Vi kan jo bare tenke oss lave menn MED små peniser!!! Anonymous poster hash: 1625c...994 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #14 Skrevet 11. september 2013 Ja folkens, hva er grunnen til at MENN driver og kriger hele tida? Det er så slemt og patetisk. Jeg har en teori på at det er menn med små peniser, som bruker makt for å kompensere for manglende cm. Løser krig noe? Nei. Står det i Bibelen at man ikke skal drepe? Ja. Likevel drar mannfolk fram de forbanna våpna sine (langt våpen=liten penis) og skyter i vei. Flere som ser samma logikken? Anonymous poster hash: 71adf...ecb Hvis man leser litt historie, så vil man finne ut at det ofte har vært kvinner som har egget til krig. Hva skyldes dette? Romslig vagina? Anonymous poster hash: 06313...fe7
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 11. september 2013 #15 Skrevet 11. september 2013 Hva vist jeg fortalte deg at det har også vært kvinner som har startet kriger
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #16 Skrevet 11. september 2013 Starter du krig, har du liten penis. Har du for stor selvtillit, har du liten penis. Har du for liten selvtillit, har du liten penis. Argumenterer du på en måte en annen bruker ikke liker, har du liten penis. Er du kritisk til kvinner, har du liten penis. Har du en dårlig dag, har du liten penis. Og har du ikke en liten penis, er du bitterpikk. Men mest sannsynlig begge deler. KG er et herlig sted, dere! Ærlig talt. Er det SÅ ille med en liten penis, at det skal dras inn i alt som er negativt? Er det vanskelig å forstå at dette går inn på menn med små peniser som leser dette? Hvorfor skal det være ok å harselere med små peniser, mens det blir tredje verdenskrig om man harselerer med feite kvinnfolk? Hva med å bare godta at folk er som de er?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #17 Skrevet 11. september 2013 At størrelsen ikke teller har jeg null tro på. Les onshistorietråden halvparten av historiene handler om at mannen hadde liten penis. Er nesten så det skulle stått en advarsel i begynnelsen av tråden til de aktuelle mennene. Veldig sant. Som en mann litt under snittet, har jeg opplevd flere ganger kommentarer angående størrelsen, og det at jenta bare slutter å ta kontakt, eller mister interessen etter sex. Da vet man jo grunnen.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #18 Skrevet 11. september 2013 Men jeg er ganske sikker på at det er en sammenheng. Fordi menn som er avslappet og sikre på seg selv trenger ikke starte en krig for å hevde seg selv! De som starter kriger må kompensere for andre ting, such as små peniser. Det er ikke sexy å drepe uskyldige mennesker. Det er bare sado, sykt, og tyder på at man er psykopat. Anonymous poster hash: 71adf...ecb
Gjest FuturePrimitive Skrevet 11. september 2013 #19 Skrevet 11. september 2013 Men kriger fordi dem trenger makt og penger for å få seg fitte. First you get the money, then you get the power, THEN you get the women! Ganske mange som får seg damer, til og med pene damer, uten å hverken krige eller være i besittelse av makt. Undertegnede blant annet. Årsaken til krig handler om menneskets iboende grådighet. Vi er alle grådige (bortsett fra enkelte idealister som med nebb og klør prøver å kjempe seg vekk fra deres naturlige instinkt) Hadde vi ikke vært grådige og ønsket mer, så hadde vi fortsatt levd i jordhuler - på godt og vondt. Det å ønske seg mer stopper aldri. Har du 75kvm så skulle du gjerne hatt 150. Har du 100,000 i banken, skulle du gjerne hatt 200,000. Det stopper aldri. Man kan selvsagt si til seg selv at rikdom og eiendeler ikke er alt, og man kan fint leve et helt liv i den løgen, og man kan helt sikkert ha fine liv også. Det er det som er så flott med mennesker - vi kan undertrykke lyster og ønsker, om vi har andre ting som funker for oss (bra kjærlighetsliv, gode venner og bra hobbier), men de menneskene som utelukkende følger den iboende grådigheten - de gir seg aldri. Spiller ingen rolle om du har 100 milliarder på bok, og eier fjorten estates. Du vil meget gjerne også kontrollere selve verden. Og da er krig en stor del av det.
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2013 #20 Skrevet 11. september 2013 Det å sammenligne en krig og dens opprinnelse med menns pisselurer er ganske hånlig ovenfor de menneskene som mister liv og helse i krig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå