Gå til innhold

Julaften tur

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er slik at min mann og jeg skal feire jul sammen med mamma, eller feire er ikke det rette ordet, pga mamma ikke feirer jul, men det gjør vi. Jeg har lyst til å ta med mamma og min kjære på tur i jula. Ikke nødvendigvis syden, men vi kan ikke være kjempelenge vekk, max 5 dager.

Noen som har noen ideer og forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slik at min mann og jeg skal feire jul sammen med mamma, eller feire er ikke det rette ordet, pga mamma ikke feirer jul, men det gjør vi. Jeg har lyst til å ta med mamma og min kjære på tur i jula. Ikke nødvendigvis syden, men vi kan ikke være kjempelenge vekk, max 5 dager.

Hva med en storby? Roma, Paris, London, Berlin?

Bare pass på at du sjekker om de stenger mye i juledagene eller ikke.

Eller dere kan ta inn på et fransk chateau, en vingård eller en slik herregård i Skotland om dere har mer sansen for landlige omgivelser og skikkelig stemning?

Anonymous poster hash: 9ec27...8b9

Skrevet

Hva med et høyfjellshotell? Mange av de som har åpent i jula med masse god julemat og greier. Utover julematen kan man vel selv velge hvor mye feiring man ønsker å ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...