Gå til innhold

Vondt i beinet!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå håper jeg virkelig noen kan hjelpe meg...

For 2-3 uker siden våknet jeg midt på natta av en skikkelig kraftig krampe i venstrebeinet mitt. Krampen var i hele leggmuskelen og helt opp til midt på låret, og den varte en god stund. Etter at krampen hadde gitt seg så hadde jeg vondt i musklene i beinet, som om jeg var støl. Men det gikk heldigvis over etter 3-4 dager. Men jeg har hele tiden etter dette hatt en øm/vond og trykkende følelse i leggen, og nå har jeg fått det bak på låret også. Og nå er det faktisk vondt, så jeg halter når jeg går. Jeg har Leiden-mutasjon, så da begynte jeg plutselig å lure på om det kan være blodpropp :unsure: Kan det være det? Hva annet kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva leiden mutasjon er - men er du bekymra for blodpropp går du til legen :hug:

Anonymous poster hash: a1bbc...37e
Skrevet

Jeg har hatt blodpropp og det begynte faktisk med at jeg trodde jeg hadde fått krampe i leggen. Men innen to dager var foten så opphovnet at det var umulig å stå på den. Uansett tenker jeg at det kan være lurt å ta opp dette med legen.

Anonymous poster hash: f7b16...75e

Skrevet

Hvis du har mistanke om blodpropp bør du kontakte lege snarest og ikke "se det an".

Anonymous poster hash: 649df...438
Skrevet

Takker så meget for svar :)

Jeg dro til legevakta for å være på den sikre siden. Legen der sa at det "er sannsynligvis ikke blodpropp" og ba meg om å ta smertestillende. Men jeg skal holde øye med beinet, sånn i tilfelle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...