Gå til innhold

2013=bare elendighet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare meg som har opplevd masse fælt i 2013? Og som gleder seg til 2014?

For min del så ble jeg dumpa i mars og livet har vært helt grusomt etter det. Ofte har jeg bare lyst å dø :(

Når jeg tenker på det er det bare annethvert år som går bra for meg. 2011 var også et dårlig år.

Er det Gud som straffer meg kanskje? Hva er grunnen til at noen har det fint og andre har det fælt? Jeg har mest lyst å grave meg ned under dyna og at noen skal vekke meg 1.januar 2014.

Anonymous poster hash: 0fb01...4fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått det mye bedre etter at jeg begynte å bry meg mindre om hva andre synes og fokusert på å gjøre det jeg synes er interessant. Å vente på en nokså tilfeldig dato (1. januar) og håpe at ting plutselig skal bli bedre i 365 dager har neppe mye for seg. Det er mye større sjanse for at livet ditt blir bedre hvis du gjør en innsats selv enn hvis du bare sitter og venter på at positive ting skal skje.

Anonymous poster hash: 88c1a...6c9
  • Liker 2
Skrevet

Mulig, men jeg syns det bare baller på seg. Vurderer å reise langt vekk men da hadde jeg vel fått hjemlengsel. Sitter inne hver eneste helg og sover mye så tida skal gå.

Skrevet

"Til neste år blir alt bedre" tenkte jeg... Også hadde et år gått og siden ting ikke hadde bedret seg så ble det ennå verre for meg.

Prøv å fokusere på de positive tingene i livet ditt, jobb mot korte oppnåelige mål slik at du får masse mestringsfølelse. Det blir ikke bedre om du bare venter på at det skal bli bedre, du må gjøre noe for det selv og :)

Gjest Wanderlust
Skrevet

Mulig, men jeg syns det bare baller på seg. Vurderer å reise langt vekk men da hadde jeg vel fått hjemlengsel. Sitter inne hver eneste helg og sover mye så tida skal gå.

Hvis det er sånn du har det, så hjemlengsel til hva da? At du er asosial og sover mye?

Syns du ser unødvendig negativt på din egen tilværelse. Er du negativ til alt er det faen ikke rart livet ditt er negativt.

Skrevet

Hvis det er sånn du har det, så hjemlengsel til hva da? At du er asosial og sover mye?

Syns du ser unødvendig negativt på din egen tilværelse. Er du negativ til alt er det faen ikke rart livet ditt er negativt.

Senga mi,vennene mine blant annet. Er bare så trist at alle er forlovet og har barn og jeg har ingenting :( Exen tok fra meg håp og drømmer for framtiden. >Jeg har INGENTING.

Gjest Hyssingen
Skrevet

Senga mi,vennene mine blant annet. Er bare så trist at alle er forlovet og har barn og jeg har ingenting :( Exen tok fra meg håp og drømmer for framtiden. >Jeg har INGENTING.

Det hjelper ihvertfall ikke å se på seg selv som et offer, og synes synd på seg selv. Da oppnår du virkelig ingenting annet enn å føle deg ræva.

Drit i hva andre har, gå ut og skaff deg noe du også. Ingen får mann og barn sluppet ned i fanget.

Skrevet

For min del så ble jeg dumpa i mars og livet har vært helt grusomt etter det. Ofte har jeg bare lyst å dø :(

Når jeg tenker på det er det bare annethvert år som går bra for meg. 2011 var også et dårlig år.

Er det Gud som straffer meg kanskje? Hva er grunnen til at noen har det fint og andre har det fælt? Jeg har mest lyst å grave meg ned under dyna og at noen skal vekke meg 1.januar 2014.

Du kan jo trøste deg med at du i alle fall klarte å finne deg en kjæreste. Er nok av oss som ikke klarer det.

Anonymous poster hash: 34051...cfc

Skrevet

Husk at livet er urettferdig

Anonymous poster hash: d2e24...92f

• Liker 2
Skrevet

Ah...akkurat dette satt jeg og tenkte på i dag..eller, har tenkt det mye i år. 2013 har vært et drittår, jeg gjør mitt beste ut av det for å ha fine opplevelser, men jeg gleder meg til det har gått ett år eller to fordi jeg tenker jeg da har fått bearbeidet ting bedre, eller at noen ting har endret seg.

Jeg ble dumpet i januar, i mars døde min bror, jeg har slitt mye med sykdom, jeg er nå i et nytt forhold men det er utfordrende, og jeg tror ikke han har så mye følelser for meg. Så jeg føler det ikke bare er jeg som synes synd i meg selv, det har virkelig vært et drittår. Sånt er nesten ikke lov å si..så litt fint vi er flere, selv om jeg egentlig skulle ønske ingen av oss hadde et tøft år! Hadde et utfordrende, men svært godt år i 2011, så er nok ingen "annet hvert års-regel" hos meg :P

Men jeg har opplevd ting før og slitt mye..og har lurt på det samme. Hvorfor jeg opplever så mye vondt, om jeg fortjener det, hvor mye mer jeg må takle..

Anonymous poster hash: ad5e1...398
Skrevet

2013 har vært spesielt for min del også. Jeg har mistet lillebroren min, men jeg har også møtt drømmemannen. Jeg ler og gråter om hverandre, men føler hele tiden et intenst savn. Skulle heller vært deprimert enn ustabil, som jeg føler meg nå. Hold hodet over vannet, så blir det bedre etterhvert. Det er helt sant. Du må bare ikke grave deg ned.

Skrevet

På en måte er det godt å lese om at vi er flere som opplever at 2013 er et dårlig år. Men veldig trist å høre at dere har mistet folk dere er glad i, det må virkelig være helt forferdelig! Jeg vet vi må ta ansvar for livene våre, men jeg kommer ikke ut av "the blues". Føler jeg har havnet i et grått mørke og har ikke lyst å gjøre annet enn å sove eller se på tv.. Jeg tvinger meg ut og gjør ting men det gir meg ingenting.

Derfor håper jeg 2014 blir bedre! For oss alle.

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Det er planet X sin feil! Ring nyhetsspeilet for råd!

Skrevet

Det er planet X sin feil! Ring nyhetsspeilet for råd!

Who?

Skrevet

Jeg ble dumpa i mai og fikk meg kjæreste igjen i slutten av juli :fnise: Til sommeren skal vi til siiiiiden, så ja, jeg gleder meg til 2014!

Anonymous poster hash: a7f90...226
Skrevet

For meg, så har 2013 vært tragisk og ser vel fram til 2014.

Skrevet

Jeg har det omvendt, 2011 var bra, 2012 dårlig, 2013 bra. Shit. Håper det aldri blir 2014, eller at denne forbannelsen slutter :sjokkert:

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Synes også 2011 og 2013 var kjipt, 2012 var derimot bra, så satser på 2014 igjen jeh også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...