AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #21 Skrevet 11. september 2013 Ikke hvis au pairen bor i samme hus! Anonymous poster hash: 82998...325 Au pairen bor vel pr definisjon i samme hus. Jeg ser fortsatt ikke hvordan dette kan gi så mye mer søvn. Litt mer søvn får man kanskje, siden man kan sove litt lenger hver dag fordi man ikke må levere i barnehage hver dag før man skal på jobb. Men man må jo uansett forholdsvis tidlig opp når man skal på jobb, og man må selv ta seg av barnet når det våkner på natten (dette inngår ikke i au pairens arbeidsoppgaver, nei. De skal uansett ikke jobbe mer enn 5 timer pr dag.) Altså vil man uansett få mindre søvn enn hva man gjorde før man fikk barn.Anonymous poster hash: fdf5d...5ff
Jens Skrevet 11. september 2013 #22 Skrevet 11. september 2013 Jeg må også ha 8 sammenhengende timer. Vi har løst dette med au pair, og en grei mann. Da jeg var i permisjon ga jeg babyen over til au pairen når jeg våknet om morgen hvis jeg hadde hatt en natt med lite søvn, og sov noen timer. Etter at jeg begynnte å jobbe igjen sover jeg nå på eget soverom og mannen står opp hvis barna våkner om natten. De kommer automatisk inn til ham og ikke mitt rom. I helgene står jeg opp hvis jeg har sovet godt og lar han sove. Har jeg derimot sovet dårlig står han opp. Merker jeg trener mer og mer søvn.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #23 Skrevet 11. september 2013 Det hadde jo vært vesentlig å ta med da Det er jo normalt at den som er hjemme på dagtid, også tar nattevåk. Vi er hjemme begge to. Pga min sykdom får far ta hele permisjonen.Anonymous poster hash: aab31...3bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå