Gå til innhold

Å tisse med barbert mus...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som opplever at der renner overalt i stedet for 1 stråle?? Det renner bak på rumpeballene og lårene..... Er det normalt?

Anonymous poster hash: 89899...890
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri opplevd.

Anonymous poster hash: 79260...5f1
  • Liker 2
Skrevet

Det er ikke unormalt, men kanskje ikke helt vanlig? Det spørs hvor urinrørsåpningen din sitter - og det varierer faktisk fra kvinne til kvinne. Hos noen kan den tom. sitte delvis innenfor skjeden.

Anonymous poster hash: db2a7...d8c
  • Liker 1
Skrevet

Har vel ikke så mye med barberingen å gjøre? Strålen styres mer av musklene i underlivet og plassering av urinrøret. De gangene jeg har blitt skampult så hele underlivet flyter ut tisser jeg i alle retninger, men til vanlig har jeg stram og presis stråle.

Anonymous poster hash: b9f3b...46f
  • Liker 1
Skrevet

Pleier ikke å se nedi do når jeg tisser og har ikke kjent noe forskjell.

Anonymous poster hash: d7b98...d99
Skrevet

Jeg opplever akkurat det samme, ts

Anonymous poster hash: 79dc9...a96
Skrevet

Jeg opplever akkurat det samme, ts

Anonymous poster hash: 79dc9...a96

Jeg også...

Anonymous poster hash: fce7a...9df

Skrevet

Nei dette har jeg aldri opplevd hvertfall

Skrevet

Jeg merker at det alltid renner på innsiden av lårene.

Anonymous poster hash: 36baf...a80
Skrevet

Det gjørd et på meg og. Ikke alltid med veldig ofte. Det skjer aldri når jeg ikke er nybarbert.

Anonymous poster hash: f3c21...c83
Skrevet

Det skjer hos meg også.

Anonymous poster hash: c5945...4d7

Skrevet

Det renner på innsiden av lårene om jeg ikke bøyer meg litt fremover på en måte. Har ikke noe med barbering å gjøre.

Anonymous poster hash: 7dedc...96b
  • Liker 1
Skrevet

Det skjer med meg også, men ikke før vi byttet do-sete. Tror det har noe med måten man sitter på. :P

Anonymous poster hash: 55595...599
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Peeing - you're doing it wrong.

Neida, men jeg har aldri hatt noen problemer med det altså. :P

Endret av Mortem
Skrevet

Det renner på innsiden av lårene om jeg ikke bøyer meg litt fremover på en måte. Har ikke noe med barbering å gjøre.

Anonymous poster hash: 7dedc...96b

Det skjer med meg også, men ikke før vi byttet do-sete. Tror det har noe med måten man sitter på. :P

Åååå takk for oppklaring! Skal prøve og se om det blir bedre om jeg bøyer meg litt frem.

Anonymous poster hash: 78d1f...320

Skrevet

Derfor jeg pisser rett ned i do. Lager mer lyd, men slipper å få på lårene mine. :fnise:

Anonymous poster hash: b9d4a...394

Skrevet

O_o Jeg står og tisser jeg. Ikke noe problem i det hele tatt.

Skrevet

Når jeg tenker etter så tisser jeg også slik at det kommer litt bakover på lårene. Men vet ikke om det er fordi jeg er barbert, for jeg barberer meg hele tiden og ville derfor ikke lagt merke til den forandringen.

Men når vi snakker om tissestråle..har dere av og til et veldig lavt "trykk" på strålen? Spesielt hvis det er lenge siden jeg har tisset...

Anonymous poster hash: c1d3a...ce2
Skrevet

Jeg får det kun når jeg er nybarbert og noen dager etterpå. Ellers ikke... Jeg liker jo å være barbert, men dette her liker jeg ikke! Uansett styrken på strålen så skjer det... Kjedelige greier :(

TS

Anonymous poster hash: 89899...890

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...