Gå til innhold

Dere som tenner på wetsex...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med dette som tenner dere ? Jeg har aldri prøvd det,men er veldig nyskjerrig på å teste det ut... Tar imot alle råd og innspill med takk :)



Anonymous poster hash: 86f75...04d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. tenner på det men bare prøvd det en gang etter å vært på fylla med en kvinne som likte å bli dominert. Vi tok det aldri så langt ut igjen - selv om jeg tror begge ble veldig kåte den gang.

Er du kvinne eller mann, aktiv eller passiv?

Hva er det med dette som tenner dere ? Jeg har aldri prøvd det,men er veldig nyskjerrig på å teste det ut... Tar imot alle råd og innspill med takk :)



Anonymous poster hash: 86f75...04d



Anonymous poster hash: 8ed0d...bf0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dette som tenner dere ? Jeg har aldri prøvd det,men er veldig nyskjerrig på å teste det ut... Tar imot alle råd og innspill med takk :)

Anonymous poster hash: 86f75...04d

D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wet-sex er faktisk mer utbredt enn man skulle tro også i Norge, men ofte er det de som har en del erfaring med sex og som har levd en stund, uten å være gammel av den grunn.

Det er bare å prøve seg fram, sørg for å drikke masse, så smake på det selv til å begynne med.

Helt ufarlig er det også!

Lykke til!



Anonymous poster hash: a5c8b...407
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wet-sex er faktisk mer utbredt enn man skulle tro også i Norge, men ofte er det de som har en del erfaring med sex og som har levd en stund, uten å være gammel av den grunn.

Det er bare å prøve seg fram, sørg for å drikke masse, så smake på det selv til å begynne med.

Helt ufarlig er det også!

Lykke til!

Anonymous poster hash: a5c8b...407

Veldig fristende å prøve ! Men vet ikke helt hvordan jeg skal foreslå det for en evnt. partner...TS

Anonymous poster hash: 86f75...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vell egentlig være forskjellig det. Personlig tenner jeg på det hvis det er slik at jenta vil det og jo mer hun vil jo mer tennende er det. Det betyr nok at for min del er det egentlig ikke wet som tenner meg men det at jenta tar initiativ til å ville gjøre noe anderledes. Derfor vil det for min del ikke være intresant å spørre om dette hvis hun ikke viser interesse. At jenter/kvinner er litt "grisete" og gir utrykk for det er en faktor for meg.



Anonymous poster hash: aee7c...19c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saken er at jeg tenner kun på tanken om å bli pissa på av jenta..ikke å pisse selv..Ts



Anonymous poster hash: 86f75...04d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva er wet sex ?

Anonymous poster hash: d98fc...22e

Sex der urinering er involvert.

Anonymous poster hash: af4d5...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøvd det men tenner på det. Tanken er at hun sitter overskrevs på meg og tisser. Det er noe med det som er veldig intimt, personlig, sårbart og sexy..... Derfor tenner jeg på det....i hvert fall i fantasien :)



Anonymous poster hash: c9fba...7ec
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe utrolig pirrende med å bli pissa på av ei dame...for så å slikke henne ren mens hun sitter over meg....



Anonymous poster hash: 86f75...04d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...