Gå til innhold

Get fritt kanal valg, bare problemer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som kjent har GET et system hvor man kan plukke ut de kanaler man ønsker via Internett. Man har 20 standard kanaler og kan velge 10.

Systemet fungerer ikke elendig. Hver gang jeg gjør endring dukker de ikke opp. Jeg må ringe opp kundeservice hos get noe jeg har brukt flere timer på. Noen ganger greier de å få oppdatert dekoderen, andre ganger mangler det kanaler.

En kundekonsulent hos GET innrømmet at de har hatt noen problemer. Derfor begriper jeg ikke at GET fortsetter å reklamere med dette.

Anonymous poster hash: ca5de...fbf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ikke bruk tid på det da! De har jo bare hatt problemer med det siden juni. Helt til juli var ikke dekoderen min oppdatert og etter oppdateringen har jeg nå hele kanallisten der mine mest brukte kanaler ligger i forskjellige kanalnumre enn de jeg er vant til. Men vet du hva? Hvis du tar en titt på kontrollen, er det en knapp som heter Mine kanaler, der kan du legge inn dine favoritter og etter litt bruk husker man numrene automatisk. ;)

Trenger ikke å gjøre en elefant ut av en flue vettu.

Anonymous poster hash: 42ae3...ba1
Skrevet

Skjønner det, men det hadde jo vært morsomt om systemet fungerer.

Anonymous poster hash: ca5de...fbf
Skrevet

Det har funket kjempefint her hos meg :)

Anonymous poster hash: fa9b7...96b
Skrevet

Så ikke bruk tid på det da! De har jo bare hatt problemer med det siden juni. Helt til juli var ikke dekoderen min oppdatert og etter oppdateringen har jeg nå hele kanallisten der mine mest brukte kanaler ligger i forskjellige kanalnumre enn de jeg er vant til. Men vet du hva? Hvis du tar en titt på kontrollen, er det en knapp som heter Mine kanaler, der kan du legge inn dine favoritter og etter litt bruk husker man numrene automatisk. ;)

Trenger ikke å gjøre en elefant ut av en flue vettu.

Hvilken sammenheng har egendefinert favorittliste med at TS ikke får inn kanalene hun skal ha?

Anonymous poster hash: 9b72a...e2e

Skrevet

Jeg tolket det som at endringene hun gjør tilbakestilles til den originale kanallisten. Hvis kanalene faktisk forsvinner og dekoderen må oppdateres hver gang for å få dem tilbake, kan det være noe galt med selve dekoderen. Da kan TS prøve med ny dekoder hvis hun ikke allerede har gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...