Gå til innhold

han er en skikkelig drama Queen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva skal jeg si, min "mann" er mer kvinne enn meg! Bruker lengre tid på badet, er skikkelig klengete og needy, lager krangler utav ingenting, og er rett og slett vanskelig å ha med å gjøre! Vet ikke hvor jeg vil med dette. Måtte bare få skrevet det ned en plass. Gud forby at jeg skulle finne på å prate med noen om dette, da det setter han i ett dårlig lys.....

Anonymous poster hash: ad467...348

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hva skal jeg si, min "mann" er mer kvinne enn meg! Bruker lengre tid på badet, er skikkelig klengete og needy, lager krangler utav ingenting, og er rett og slett vanskelig å ha med å gjøre! Vet ikke hvor jeg vil med dette. Måtte bare få skrevet det ned en plass. Gud forby at jeg skulle finne på å prate med noen om dette, da det setter han i ett dårlig lys.....

Det hørtes vanskelig ut.

Hva er bra med han?

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Du får ingen sympati fra meg. Det er slik stort sett alle menn opplever sine kvinner. Nå har jo dere lykkes med å feminisere menn, så..vær så god! Her er resultatet. :)

• Liker 8
Skrevet

hvorfor har du i det hele tatt gjort han til mannen din? Høres grusomt ut. Ikke en skikkelig mann etter min mening.

Anonymous poster hash: 5feba...248
  • Liker 3
Skrevet

Det hørtes vanskelig ut.

Hva er bra med han?

Akkurat nå: ingenting! Kvelden har stort sett bestått av krangling fordi han ikke fortså at jeg har behov for å sove etter endt nattevakt.... og fordi jeg var så syndig å låse baderomsdøren når jeg skulle dusje!! Utrolig men sant.....

Anonymous poster hash: 01f9e...6d7

• Liker 1
Skrevet
hvorfor har du i det hele tatt gjort han til mannen din? Høres grusomt ut. Ikke en skikkelig mann etter min mening. Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

Ja si det....

Skrevet

Har du ingen å snakke med som du kan stole på?

Skrevet

Joda, men han blir helt hysterisk om han finner ut om jeg har pratet med noen! Bråket det setter i gang, er rett og slett ikke verdt det! Han fant ut av det en gang, da ringte han å sjelte meg ut på jobb! Brølte faktisk, for jeg var en sånn en bitch og drittkjerring. Kunne ikke stole på meg da vet du....

Skrevet

Joda, men han blir helt hysterisk om han finner ut om jeg har pratet med noen! Bråket det setter i gang, er rett og slett ikke verdt det! Han fant ut av det en gang, da ringte han å sjelte meg ut på jobb! Brølte faktisk, for jeg var en sånn en bitch og drittkjerring. Kunne ikke stole på meg da vet du....

Det var synd at han fant ut av det. Hans oppførsel høres fryktelig ut.

Oppfører han seg ofte tilsvarende slik som du har forklart i innleggene her?

Hvorfor er du sammen med han?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Har han vært slik helt siden du ble kjent med han?

Skrevet

Akkurat nå: ingenting! Kvelden har stort sett bestått av krangling fordi han ikke fortså at jeg har behov for å sove etter endt nattevakt.... og fordi jeg var så syndig å låse baderomsdøren når jeg skulle dusje!! Utrolig men sant.....

Hva var "syndig" med å låse baderomsdøren, og hvorfor reagerte han på det?

Skrevet

Det var synd at han fant ut av det. Hans oppførsel høres fryktelig ut.

Oppfører han seg ofte tilsvarende slik som du har forklart i innleggene her?

Hvorfor er du sammen med han?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Har han vært slik helt siden du ble kjent med han?

Vi har vert sammen i 9 år, er gift og har 4 barn.. Derfor vi fortsatt er sammen. I starten var han verdens mest fantastiske mann. Endret seg når vi fikk barn. Da ble han som han er nå... jeg liker ikke ta han med på ting, da han utgir seg for å være enn annen enn det han er. Andre syns han er dantastisk, men hjemme er han som en hormonell fjortiss jente! Det er så slitsomt. Vi kan ha meningsløse krangler 3-4 ganger i uka. Helt normalt å krangle litt sier han.....LItt??

Skrevet

Vi har vert sammen i 9 år, er gift og har 4 barn.. Derfor vi fortsatt er sammen. I starten var han verdens mest fantastiske mann. Endret seg når vi fikk barn. Da ble han som han er nå... jeg liker ikke ta han med på ting, da han utgir seg for å være enn annen enn det han er. Andre syns han er dantastisk, men hjemme er han som en hormonell fjortiss jente! Det er så slitsomt. Vi kan ha meningsløse krangler 3-4 ganger i uka. Helt normalt å krangle litt sier han.....LItt??

Oppfører han seg slik når barna er tilstede også?

Skrevet

Er han som dette? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=771659#entry13228581

Skrevet

http://no.wikipedia.org/wiki/Dramatiserende_personlighetsforstyrrelse noe slikt?

Skrevet

Tror jeg sterkt ville vurdert å gått ifra han, verken bra for deg eller barna

• Liker 2
Skrevet

Oppfører han seg slik når barna er tilstede også?

Ja, det gjør han. Da prøver jeg å dysse det ned, det fungerer som vanlig greit. Men når barna har lagt seg blir det ett rent helvete! Det er så synd på han, jeg er jo sånn en dårlig kone som ikke gir nok av meg selv... Han får visst for lite erkjennelse. Jeg er nok ikke så god på det, men det tror jeg har med oppførselen hans å gjøre. Frister ikke så veldig å klemme, kysse og rose en så vanskelig person opp i skyene......

Ts

Skrevet

Hva var "syndig" med å låse baderomsdøren, og hvorfor reagerte han på det?

Jo det skal jeg si deg: hva om han plutselig måtte bruke toalettet? Da hadde jeg sikkert vert så urimelig at jeg med vilje ikke hadde låst opp...... Som om en dusj tar evigheter....

• Liker 1
Skrevet

Ja, det gjør han. Da prøver jeg å dysse det ned, det fungerer som vanlig greit. Men når barna har lagt seg blir det ett rent helvete! Det er så synd på han, jeg er jo sånn en dårlig kone som ikke gir nok av meg selv... Han får visst for lite erkjennelse. Jeg er nok ikke så god på det, men det tror jeg har med oppførselen hans å gjøre. Frister ikke så veldig å klemme, kysse og rose en så vanskelig person opp i skyene......

Ts

Høres akkurat ut som min samboer.. Dessverre.

Utrolig slitsomt. Han kaller MEG dramaqueen da, fordi jeg ikke alltid finner meg i utbruddene hans.

Og han kan kverne og kverne på den minste ting jeg har sagt galt. Og tar det opp når han vet at det kan såre meg, i en frekk tone.

Og selvfølgelig, jeg er fæl fordi jeg ikke vil kysse, klemme og kose på han hele tiden. Og han får for lite sex. At det har med oppførselen hans å gjøre ser han ikke. Ikke får jeg mer lyst til å klemme på han når han går og sier "Er det mulig å få en klem her??" heller.

Anonymous poster hash: ed79d...9b0

Skrevet

Høres akkurat ut som min samboer.. Dessverre.

Utrolig slitsomt. Han kaller MEG dramaqueen da, fordi jeg ikke alltid finner meg i utbruddene hans.

Og han kan kverne og kverne på den minste ting jeg har sagt galt. Og tar det opp når han vet at det kan såre meg, i en frekk tone.

Og selvfølgelig, jeg er fæl fordi jeg ikke vil kysse, klemme og kose på han hele tiden. Og han får for lite sex. At det har med oppførselen hans å gjøre ser han ikke. Ikke får jeg mer lyst til å klemme på han når han går og sier "Er det mulig å få en klem her??" heller.

Og ja, kjenner meg også igjen at jeg ikke får lov til å snakke om han med andre. Jeg tulla her en dag om at han ikke var så flink til å lage middag til noen venner, og da fikk jeg virkelig høre det etterpå (men det er jo sant, er alltid jeg som lager middag, han gjør andre ting). Vi har også vært på parterapi, og da nevnte jeg at jeg syns han mistenkeliggjør meg ofte. At han tror det verste om meg. Da var han sint etterpå da. Snakket ikke med meg på lenge. Det ble ikke mer terapi etterpå heller (han nektet å være med..).

Skrevet

Høres akkurat ut som min samboer.. Dessverre. Utrolig slitsomt. Han kaller MEG dramaqueen da, fordi jeg ikke alltid finner meg i utbruddene hans. Og han kan kverne og kverne på den minste ting jeg har sagt galt. Og tar det opp når han vet at det kan såre meg, i en frekk tone. Og selvfølgelig, jeg er fæl fordi jeg ikke vil kysse, klemme og kose på han hele tiden. Og han får for lite sex. At det har med oppførselen hans å gjøre ser han ikke. Ikke får jeg mer lyst til å klemme på han når han går og sier "Er det mulig å få en klem her??" heller. Anonymous poster hash: ed79d...9b0

Finnes det virkelig flere menn som oppfører seg slik??

Ja, det er utrolig slitsomt, går bare og venter på neste krangel. Vi har kranglet siden fredag!! Det er alltid han som begynner, skulle jeg si at dette gidder jeg ikke diskutere, holder han det gående til jeg blir sinna. Han kan ikke la det ligge... Og ja, jeg er kommet til ett punkt der jeg faktisk eksploderer. Får da beskjed om å "gå inn i meg selv"

Herregud, jeg holder på å miste forstanden!

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...