Gå til innhold

Slikking og usikkerhet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tipper jeg ikke er den eneste som sliter litt med dette.

Først og fremst skal det sies at jeg ikke har noe spesielt mot kroppen min. Selvfølgelig synes jeg det er ting ved den jeg godt kunne endret - litt mye flesk her og der, puppene er ikke i ønsket fasong osv. Men dette er jo bare småpirk, viktigste er jo å være fornøyd med det man har og akseptere det faktumet at du er deg. Så det har jeg gjort.

I senga er jeg ikke redd for å slippe meg litt løs. Men akkurat når det kommer til det faktumet å utføre oralsex på meg så settes det en slags stoppe i meg. Det er jo selvfølgelig godt, har blitt slikket noen ganger før av eksen min... Det skal sies at han ikke visste helt hva han dreiv med, men det var godt joda :)

Jeg har nå litt problemer med å la den nye kjæresten min slippe til der nede. Han er 4 år eldre, han har hatt sex med en del andre og selv om jeg føler meg helt trygg med han, så klarer jeg ikke helt å slippe meg løs der? Jeg er vel redd for at han skal synes det lukter/smaker/ser forferdelig ut der nede. Selv har jeg ingenting mot å utføre oralsex på han, og jeg har også slikket samme jenta et par ganger før, og det var ikke ekkelt, tross dette skjedde i fylla.

Noen tips? Er ikke det at jeg er dårlig med shaving/intimvask osv, jeg blir bare av en eller annen grunn usikker....

Anonymous poster hash: c95aa...dd9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv har jeg ingenting mot å utføre oralsex på han, og jeg har også slikket samme jenta et par ganger før, og det var ikke ekkelt, tross dette skjedde i fylla.

?

Anonymous poster hash: 8a383...9b5
  • Liker 2
Skrevet

Hvis du er redd for smak og lukt: smak på deg selv, er det så ille? Vask deg regelmessig, men såpe er helt unødvendig. Hvis det smaker sterkt eller vondt så er det noe et legebesøk kan fikse.

Utseende: Hvis du synes fitta di er stygg kan dere jo gjøre det med lyset av første gangen?

Tror du bare skal hoppe i det (med mindre det er snakk om angst, da er nok psykolog og kognitiv terapi løsningen). Eventuelt kan du jo bare droppe det hvis du ikke er interessert.

Skrevet

Hmm.. Vet ikke hva du kan gjøre for å bli mer komfortabel. Jeg kjenner meg igjen siden jeg blir fort usikker selv om jeg ikke er ganske nydusja. Hvordan det ser ut kan du jo ikke gjøre så mye med, men om du skal ha sex kan du jo gå inn på badet å ta en kjapp "kattevask" der nede for å berolige deg selv litt? Bare pass på å ikke bruk såpe eller noe som lukter/ smaker sterkt.

Skrevet

Selv har jeg ingenting mot å utføre oralsex på han, og jeg har også slikket samme jenta et par ganger før, og det var ikke ekkelt, tross dette skjedde i fylla.

?

Anonymous poster hash: 8a383...9b5

Really? Girl on girl action sjokkerer deg?

• Liker 1
Skrevet

Synes dette virker litt kjerring. Tenk om en mann hadde skrevet inn med samme problemet.

Anonymous poster hash: 51b85...505
  • Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Som det blir sagt over her, smak på deg selv! La kjæresten din gjøre det en gang og om han fortsetter senere uten at du ber ham om det... da kan han vel ikke syns det er noe ille? :)

Skrevet

Jeg har vel ikke noe store konkrete råd til deg foruten om å bare hoppe i det. Selv så elsker jeg oralsex og det er som du sier å godta seg selv slik man er, stupdykke ut i det og nyte ;)

Av ulike "fantasi" undersøkelser kommer det frem at halvparten av alle norske menn liker å gi oralsex, mens undersøkelser viser samtidig at nesten hver tredje av disse sjelden får anledning, det sier jo kanskje litt om at usikkerhet kan frarøve nytelsen til begge ganske mye.

Og ja vi kvinner bekymrer oss om utsende, smak, lukt og den ene etter den andre komplekset skal kritisk vurderes før vi bare kan legge oss til på savannen og nyte... Men kjønn skal lukte. Det er på en måte en del av det det motsatte kjønn tiltrekkes av. Hvis du er nydusjet, føler du deg vel mest fresh og bekvem og man kan liksom ikke bli renere enn nyvasket. Kvinnekjønn ser ut som et kvinnekjønn og det er jo det mennene syns er spennende. Vil ikke tro du ser noe veldig annerledes ut enn du skal. Ikke to jentekjønn er helt prikk like, akkurat som guttenes ikke er det, og det er akkurat det som er normalt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...