AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #21 Skrevet 10. september 2013 Og tror dere på "once a cheater - always a cheater"? Hvorfor/hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 24367...ede Jeg tror at once a cheater - always a cheater. Dette fordi jeg ble på en måte sammen med eksen før han gjorde det slutt med sin eks. Vi var sammen i 6 år. Igjennom de årene vet jeg at han rotet med 4 forskjellige jenter. (kanskje mer). Ble slutt for 10 mnd siden, siden han var utro igjen! Han lovde meg hele tiden at det skulle aldri skje igjen! Han ble sammen med hun han var utro med og var utro mot henne etter 5 mnd! Anonymous poster hash: b5f2b...faa
Gjest tsejG Skrevet 10. september 2013 #22 Skrevet 10. september 2013 Det er vanlig, spesielt at man havner i seng med noen på et hotellrom på jobbreise... Men ingen får vite det og det snakkes det aldri høyt om. Langvarig utroskap og det å gå bak ryggen på sin ektefelle er litt mindre vanlig kanskje, men jeg kjenner til mange som har opplevd dette så helt uvanlig er det heller ikke. Eller om (som jo også er blitt så trendy og normalisert i dag) man overnatter hos en såkalt venn av motsatt kjønn. Det dukker stadig opp tråder om dette, der bekymrede jenter kritiserer at kjæresten har venn på overnatting eller overnatter hos denne vennen selv, hvorpå KG-folket nærmest samstemt utbryter "men stoler du ikke såpass på kjæresten din da?", eller "med så liten tillit til kjæresten er det jo DU som har et problem"... Det er et utvetydig faktum i dag at utroskap faller over en stadig lavere terskel, så de som lever blindt etter tillitsfaktoren må nok belage seg på noen smeller i løpet av livet, det er det liten tvil om. Jeg har selv blitt bedratt èn gang, og det holder i all evighet for min del i allefall, så her i gården blir det aldri aktuelt med noen motsatt-kjønn-venn-overnatting m m. I det hele tatt er vi begge fullstendig klare på å unngå alle muligheter for at utroskap skal oppstå så langt det lar seg gjøre, uten å lenke oss fast i huset selvsagt. Det handler om å innse at tilfeldigheter og omstendigheter KAN føre selv den mest trofaste og ihuga utroskapsmotstander utfor terskelen, og heller være føre vare i størst mulig grad.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #23 Skrevet 10. september 2013 Eh, jo faktisk! Du vet ikke hva jeg har opplevd, så ikke uttal deg. Du er sikkert mann. Anonymous poster hash: aee05...966 Vel, noe merkelig er det jo. Mulig du tiltrekkes av feil type menn. Man må huske på at det alltid er minst 2 personer i et forhold. Anonymous poster hash: 1f60b...a0c
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #24 Skrevet 10. september 2013 Vel, noe merkelig er det jo. Mulig du tiltrekkes av feil type menn. Man må huske på at det alltid er minst 2 personer i et forhold.Anonymous poster hash: 1f60b...a0c Men du kjenner ikke meg så har ingen grunn til å uttale deg Anonymous poster hash: aee05...966
Gjest Runforit Skrevet 10. september 2013 #25 Skrevet 10. september 2013 Har aldri vært utro selv og har ikke opplevd at noen har vært utro mot meg(som jeg vet om ) Å ligge med en annen enn partneren min har aldri slått meg. For meg handler sex om kjærlighet. Har jeg ikke følelser for en person så tenner jeg ikke på vedkommende. Men at det er mange som er utro? Og yeah! På gamlejobben min hadde nesten alle jentene vært utro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå