Babysyk333 Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 hei. vet ikke om dette innlegget passer inn her. men jeg har en venn som er veldig deprimert. han mistet livslysten for flere år siden og har ikke klart å vært glad siden det bortsett fra når han er på fylla. nå har han spurt meg om jeg kan prøve å få han til å smile. jeg har ikke kjent han så veldig lenge, så jeg vet ikke hvordan jeg kan få det til. men vær så snill å hjelp meg. jeg ønsker så veldig å få han i godt humør..
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Ta han med på kino, ut å spise ol? Anonymous poster hash: cf1df...795
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Reis på overraskelsebesøk med pizza og masse godteri! Anonymous poster hash: d8410...f2e
Maria12345 Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Kjøp en fin eske, med masse hjerte-lapper oppi hvor det står masse grunner til hvorfor han er en så fantastisk venn og person 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Kil ham. Anonymous poster hash: 43f43...10e 1
Ugla i mosen Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Kle deg ut helt fjernt og gå på besøk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå