AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Jeg har gått på p-piller i 4 år nå (microgynon). Jeg har ikke hatt noe problemer med blødninger utenom når jeg har pillefri uke. Men for et år siden begynte jeg å få problemer med det. Da fikk jeg små blødninger sånn av og til, kanskej hver tredje måned ca. Men jeg har ikke utsatt, og har mensen slik som vanlig. Er dette vanlig? Har vært hos legen for GU, og har sjekker meg for klamydia flere ganger. Synes det er litt rart siden p-pillen har funket fra i 3 år, men så begynte det... Anonymous poster hash: 5f13e...bee
Thorn Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Japp, jeg fikk mellomblødninger etter fire år på Mercilon. I følge legen er det helt normalt, så det er nok ingenting å stresse med
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Ja, jeg fikk det etter ett år på Microgynon. Jeg gikk over på p-plaster, det er litt mer hormoner i plasteret så kroppen overstyrer ikke hormonene i plasteret. Det hjalp for min del. Anonymous poster hash: 3ed99...e68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå