Gå til innhold

Fødekrakk


Bridget Jones

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen har brukt fødekrakk?? Har lurt på og bruke denne. Var det fordeler eller ulemper med den.

Eller har dere andre fødestillinger og anbefale. Og i så tilfellet hvorfor?

Med mine tre andre har jeg ligget på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stod å lente meg over senga da jeg fødte mitt tredje barn, og det var desidert den beste fødselen jeg har hatt.

Til min første satt jeg i fødestolen og min andre lå jeg i sengen, så fødekrakk har jeg aldrig prøvd bortsett fra at jeg har prøvesittet på en, og jeg fikk ikke noen konfertabel stilling.

Men vi er jo forskjellige, prøv deg fram både før og under fødselen.

Og vær åpen for andre ideer underveis for en stilling du har valgt på forhånd kanskje ikke er så god når du føder. Men du vet best hva som passer for deg og ikke la noen tro eller mene at de vet det bedre.

Lykke til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Prøvde å sitte på fødekrakken på svangerskapskurset og bestemte meg fort for at det skulle jeg i hvertfall ikke ha.

Hang over en sakkosekk før jeg til slutt var i badekaret og så i fødestolen til slutt der jeg ble til hun ble trukket ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg brukte fødekrakk da jeg fødte for første gang. Har bare positive erfaringer. Tyngdekraften fikk virke, og mannen min sto bak meg og holdt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...