AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Er det noen her som har peiling på hvor strenge de er i forsvaret mtp skader man får? Kjæresten min har hatt kneproblemer og det viste seg at det fremre korsbåndet i kneet har fått et brudd (sto det i brevet) vet ikke om det har røket, men for å ikke belaste kneet og risikere at det ryker så er han erklært midlertidig feltudyktig og får ikke være med på noe som helst i militæret. Han sitter kun på kaserna og kjeder seg. I morgen får han beskjed om han er delvis eller 100% feltudyktig. Blir han 100% feltudyktig blir han dimmitert med umiddelbar virkning. Greia er jo det at om han er i aktivitet kan han risikere at korsbåndet ryker helt, og da må han vente mye lengre mtp på operasjon. Han har fått henvisning til operasjon og de ser for seg at det blir i begynnelsen av november. Han skal uansett dimmes i midten av desember. Er det noen som vet eller har noe formening om hva utfallet kan bli? Hvor strenge er de i forsvaret? Dersom korsbåndet ryker og de har satt han i tjeneste igjen kan han kreve de for erstatningssummer. Han begynte å merke at noe var galt for to mnd siden, og skaden har skjedd i forbindelse med øvelse/felt. Anonymous poster hash: 1c594...431
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå