AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Noen som vil slutte sammen med meg? Så kan vi hjelpe og inspirere hverandre? Anonymous poster hash: 2ce8a...31d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Jeg har sluttet, men ville bare si lykke til til deg :-) Slutta for litt over 3 år siden jeg, ved hjelp av Nicorette tyggis - det gikk så greit som bare det :-) Hadde jeg visst det skulle gå så lett, så skulle jeg sluttet for mange år siden. Stå på, du fikser dette :-) Anonymous poster hash: aec44...13c
Sulosi Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Har du en plan om hvordan du skal klare å slutte eller skal du bruke ren viljestyrke??
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Ts her, Takk for svar! Jeg har fått resept på champix av legen, men vil helst klare det uten. Er litt redd bivirkningene. Men selvfølgelig mye verre å røyke.. Klarer noen dager hver gang jeg prøver å slutte, men blir i så forferdelig dårlig humør av det. "Unnskyldningen" min blir at det går så mye utover familien min når jeg er sur, at det er bedre jeg bare tar en røyk. Og da er det på igjen :-( Uff.. at noe så enkelt skal være så vanskelig.Anonymous poster hash: 2ce8a...31d
Sulosi Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 (endret) Jeg har brukt Champix en gang og vurderer å forsøke igjen men da på en lavere dose. Å slutte på de var som en drøm bortsett fra at magen ble veldig oppblåst, såpass at jeg følte meg sosial handikappet. Den gangen hadde jeg problemer med irritabel tarm i forkant av forsøket og champixen forsterket dette. Nå er magen normal så jeg håper det kan være ett bedre utgangspunkt. Endret 11. september 2013 av Sulosi
Gjest Hyssingen Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Elsket champix. Var kvalm og uggen en stund på dem, men heller to uker med kvalme, enn kreft liksom.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Prøver å slutte og føler meg som en tikkende bombe!!! Er forbanna for den minste lille ting! Åååååhhh! Gi meg røyk for pokker!!! Klikker snart! Nicorette smaker forjævlig... Samme med snus... Så har ingen erstatning!Anonymous poster hash: 0fafc...866
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå