Gå til innhold

Doen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg greide å miste sminkekosten min i doen. Jeg tok den opp, og vasket børsten med glovarmt vann med såpe. Sminkekosten kjøpte jeg altså på lørdag, så den er helt NY :(. Kostet rundt 300kr..

Bør jeg bruke den (er det bra for huden) eller skal jeg kaste den?? :(

Anonymous poster hash: a921a...eb5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke har doen full av bæsj så er det jo bare rent vann oppi der.

Du kan jo vaske den med sånn sminkerensesåpe da..

Anonymous poster hash: 3567b...9e0
Skrevet

Så lenge du ikke har doen full av bæsj så er det jo bare rent vann oppi der.

Du kan jo vaske den med sånn sminkerensesåpe da..

Gjort, men kosten stinker.... Jeg vil ikke kaste kosten, men den er jo så møkkete, siden den falt ned i doen..........

Skrevet

Stinker? Så det var bæsj i doen?

Hvis det ikke var det så er det bare innbillning tror jeg. Evt at det lukter fordi den er våt. Den pelsen kan jo lukte litt rart våt.

Skrevet

Stinker? Så det var bæsj i doen?

Hvis det ikke var det så er det bare innbillning tror jeg. Evt at det lukter fordi den er våt. Den pelsen kan jo lukte litt rart våt.

Det var ikke bæsj i doen. Doen var helt rent.

Skrevet

Æsj, du får vel sterilisert den på en måte, men personlig ville jeg ikke klart å tenke noe annet enn do om jeg hadde gnidd den i fjeset..

Skrevet

Jeg er så redd, for huden min, siden jeg allerede har fått litt urenhud.. Og hvis jeg bruker børste på ansiktet mitt, er jeg redd for å få mer urenhud.

Skrevet

Æsj, du får vel sterilisert den på en måte, men personlig ville jeg ikke klart å tenke noe annet enn do om jeg hadde gnidd den i fjeset..

Da får jeg kjøpe en ny en (kanskje):. Så bortkastete penger.. :(.. Helt ny børste, også havner den i doen...

Skrevet

Da får jeg kjøpe en ny en (kanskje):. Så bortkastete penger.. :(.. Helt ny børste, også havner den i doen...

Det er da helt opp til deg! Du vil nok ikke få noe mer uren hud av den altså. Jeg ville bare tenkt på hvor den har vært jeg om jeg hadde hatt den i fjeset etterpå..

Skrevet

Det er da helt opp til deg! Du vil nok ikke få noe mer uren hud av den altså. Jeg ville bare tenkt på hvor den har vært jeg om jeg hadde hatt den i fjeset etterpå..

Jeg skal koke varmt vann og dippe kosten oppi. Det tar knerten på bakteriene i kosten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...