AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Er det noen her inne som kan beskrive følelsen? Jeg tror jeg har det, men jeg finner ikke ordenefor å forklare det forlegen. "Beina ligger ikke stille" var visst Normalt sa legen.... Anonymous poster hash: 6de18...dbd
Silfen Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Normalt, ja. Men du kan forebygge. Som for eksempel ingen koffein, massasje, strekking og diverse. Bare å google.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Nei, legen mente det er normalt for friske at beina spreller. Anonymous poster hash: 6de18...dbd
Silfen Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Hallo, det ER normalt. Det er jo ikke det samme som at DU ikke kan forebygge.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Det er en prikkende følelse i beina, akkurat som om man må bevege dem. Det er masse kjærringråd om hva man kan gjøre, men lite virker. Magnesium 300 mg kan hjelpe litt. Det er verdt et forsøk ihvertfall, husk at det tar flere uker før du merker bedring. Er det ekstremt ille så går det ann å få en bitteliten dose av en parkinson medisin som jeg ikke husker navnet på, det skal visst være virkningsfullt. Det er grusomt plagsomt med rastløse bein, man får nesten ikke sove om natten. Du har min sympati. Anonymous poster hash: 93a1b...ebd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå