Gå til innhold

allmenn påbygg krevende?


Amalie95

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg tok allmenn som privatist for noen år siden, og ja det er hardt men så lenge du er forberedt på det og er klar for å jobbe godt så går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er krevende , men tror ikke det er så krevende som som jeg hadde hørt om før jeg begynte..

har barn,hus, fysiske problemer og ikke minst språk problemer/er ikke norsk.

men gikk greit med gode karakterer, hvis du virkelig vil så klarer du det bra;)



Anonymous poster hash: 422c5...383
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var krevende. Jeg er en average elev, og jeg klarte å få helt ok karakterer, og da la jeg ikke særlig mye innsatsvilje i det..

Enkelte fag var verre enn andre, men det kom jo mer an på læreren enn selve faget.



Anonymous poster hash: c229e...5f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte mye negativt før jeg startet, at det var sååå tøft osv. Jeg jobbet meg ikke i hjel for å si det pent og fikk helt ok karakterer. Det var kjedelig, ikke vanskelig. Det er bare å lese egentlig.

Det er mye tøffere å gå på høgskole/universitetet.



Anonymous poster hash: 9d804...797
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stå i fagene er ikke krevende i det hele tatt. Så lenge du møter opp på forelesninger / i klasserommet og hører etter klarer du det.

Å få gode karakterer krever en del arbeid, men med gode lærere (les: sonans / bjørknes lærere) så går det helt fint det og.



Anonymous poster hash: c1bdc...d27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det var såå krevende å gå påbygg. Jeg kom meg greit igjennom med en del gode karakterer og noen dårlige. Kunne jobbet mye mer, hvis jeg bare hadde hatt motivasjon. Mye av stoffet var veldig kjedelig, men det gjelder bare å lese og stå på, så går det fint det :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var mest krevende for meg, var hvor laaaaangeee og kjeeeeedeliiiige dager det var! Men jeg hadde svært lite motivasjon i utgangspunktet for å gå det. Likevel fullførte jeg med ok karakterer, med minimal med innsats. Gjorde mest bare det jeg måtte.



Anonymous poster hash: 60c46...eeb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et krevende år. Tross alt norsk tilsvarende 10 timer i uka over 3 år.

Mye skriveoppgaver.

Anonymous poster hash: 26e11...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Jeg tok det som privatist ved siden av jobb. Veldig enkelt.

Det er bare snakk om å bytte ut det du i dag bruker på fritid med lesing og også vite hva du skal jobbe med, hva som er viktigst, osv. Det er minst like viktig som å jobbe hardt.

Lykke til.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer kjedelig enn krevende.. Blir vel på en måte litt krevende da å sette seg inn i fag man ikke syns er særlig spennende.. Men jeg klarte fint å gjennomføre med ok karakterer, jobbet også ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk tegning, form og farge da det fantes (!) og det er det samme som allmenn påbygging, bare at vi hadde formgivingsoppgaver i tillegg :) jeg husker ikke at det var spesielt krevende... 10 timer norsk er mye, men det var favorittfaget mitt av allmennfagene så det gikk greit. det er hvertfall ikke noe å grue seg til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...