AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Jeg er ikke gravid, jeg har ikke cøliaki (men spiser glutenfritt, tror jeg har glutenallergi), og jeg har ingen vitaminmangel. Jeg er også under utredning av lege Sliter med ekstrem utmattethet. Klarer jeg å gå på butikken en dag, kan neste dag være ødelagt. Men, noen dager er bedre enn andre. Magesmertene varierer fra nederst i magen til øverst med ribbeina. Skal videre til kolonoskopi for å sjekke tykktarm, har hatt gastroskopi, men den var negativ. Lurer også på om jeg skal spørre om henvisning til gynekolog, min mor har hatt problemer med cyster på eggstokkene. Noen ideer? Er som sagt under utredning, men jeg prøver å vri hodet for å tenke litt om det er noe annet eller mer jeg burde sjekkes for. Matlysten er ikke-eksistrerende, alt som kommer ut av meg varierer i konsistens, og jeg er konstant kvalm. Jeg er heller ikke stresset, men begynner å bli det siden jeg for tiden ikke kan jobbe deltid, og skolearbeidet hoper seg opp. Anonymous poster hash: 7b812...bfc
Millimani Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Har legen sagt at du skal spise glutenfritt, eller har du bestemt det selv? Du kan prøve å ikke spise glutenfritt ei stund. Du kan også gå til gynekolog på privat klinikk, da trenger du ikke henvisning fra fastlegen, - eller du kan få undersøkelsen hos fastlegen.
HvittHus Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Mannen min hadde mye av de samme symptomene som deg og for han var det cøliaki. Hadde du spist gluten tilstrekkelig lenge før du bli gastroskopert?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Be om å sjekka for laktose og fruktose - især den siste er ofte en synder blant IBS-pasienter. De testes med belastningstest. Anonymous poster hash: 83fe6...08f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå