Gå til innhold

Gode råd er dyre....

Fremhevede innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Ikke putt fingeren i munnen etter at du har brukt den til å smøre Tigerbalsam på et eller annet...  :oops:

Heller ikke bruk samme finger til å klø deg i øynene med. Forresten er Tigerbalsam så godt som vannfast, ergo vanskelig å vaske bort.

En ting til: det er lurt å huske å helle vann i kasserollen med posesuppe FØR du slår på plata, ikke etter fem minutter.

Nå høres jeg ut som dén distre berta :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Ikke fingre med deg selv eller andre, etter at du har hakket chilli, selv om du har vasket hendene... (ikke jeg, øh venninne :oops: )

Gjest Ethereal
Skrevet

En til: Det er liten vits i å diskutere med fanatikere og andre som hevder at de har monopol på sannheten (jfr. anti-islamtrådene vi til tider har sett florere her inne).

Skrevet

Sjekk at du faktisk har en malekost (ikke bare tror det) før du blander ut beisen! (da slipper du å beise 6 spisestoler med en rough-børste :roll: )

Gjest GreenSky
Skrevet
Ikke fingre med deg selv eller andre, etter at du har hakket chilli, selv om du har vasket hendene... (ikke jeg, øh venninne :oops: )

mhm, du har mange "venninner", du. :wink::tunge1:

Gjest GreenSky
Skrevet
Sjekk at du faktisk har en malekost (ikke bare tror det) før du blander ut beisen! (da slipper du å beise 6 spisestoler med en rough-børste  :roll: )

oj! :o :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Bilder i hodet av Blåveis med Rougekost :P

Skrevet

Sjekk alltid at det er dopapir på toalettet når du skal bæsje hjemme hos evt. svigerforeldre første gang du treffer dem.

:(

Skrevet

Napp ikke løken uten at du har vasket hendene etter du har spist ostepop. Det ser skummelt ut.

:o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...