Gå til innhold

Gode råd er dyre....


Hr. Brunstein

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Ikke putt fingeren i munnen etter at du har brukt den til å smøre Tigerbalsam på et eller annet...  :oops:

Heller ikke bruk samme finger til å klø deg i øynene med. Forresten er Tigerbalsam så godt som vannfast, ergo vanskelig å vaske bort.

En ting til: det er lurt å huske å helle vann i kasserollen med posesuppe FØR du slår på plata, ikke etter fem minutter.

Nå høres jeg ut som dén distre berta :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Ikke fingre med deg selv eller andre, etter at du har hakket chilli, selv om du har vasket hendene... (ikke jeg, øh venninne :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

En til: Det er liten vits i å diskutere med fanatikere og andre som hevder at de har monopol på sannheten (jfr. anti-islamtrådene vi til tider har sett florere her inne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk at du faktisk har en malekost (ikke bare tror det) før du blander ut beisen! (da slipper du å beise 6 spisestoler med en rough-børste :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Ikke fingre med deg selv eller andre, etter at du har hakket chilli, selv om du har vasket hendene... (ikke jeg, øh venninne :oops: )

mhm, du har mange "venninner", du. :wink::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Sjekk at du faktisk har en malekost (ikke bare tror det) før du blander ut beisen! (da slipper du å beise 6 spisestoler med en rough-børste  :roll: )

oj! :o :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk alltid at det er dopapir på toalettet når du skal bæsje hjemme hos evt. svigerforeldre første gang du treffer dem.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Napp ikke løken uten at du har vasket hendene etter du har spist ostepop. Det ser skummelt ut.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...