Hr. Brunstein Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 Innimellom så skulle man ønske at man hadde fått råd på veien. Slik at man kunne unngå å gjøre dumme ting hele tiden. Men så vet jo alle at gode råd er dyre. Men jeg tenkte kanskje at om vi laget en tråd med nyttige og unyttige råd på veien, så kunne vi alle spare noen kroner. Mitt første råd ville være: Stek aldri bacon naken.
Gjest glamourgirl Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 :o Hva med SIngle Bacon fans? Hæ, skal ikke de få god frokost? Pøh, mitt råd er: HØR ALDRI PÅ BRUNSTEIN; HAN ER FULL OF SHIT!
Hr. Brunstein Skrevet 26. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2004 ....fordi? Det gjør vondt....når stekefettet treffer den nakne kroppen....forsøk skal du se...
Gjest glamourgirl Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 Kanskje rådet ditt skulle ha væ'rt, STEK ALDRI BACON NAKEN di trøndersodd!
Gjest glamourgirl Skrevet 26. april 2004 #7 Skrevet 26. april 2004 8) Nei, jeg er TØFF! Stroppy, lenge siden jeg har hørt! Festlig. Me like! (litt stroppy kanskje, regnskapspiss, men trodde ikke det gikk utover KG ... sorry )
Gjest Ethereal Skrevet 26. april 2004 #8 Skrevet 26. april 2004 Mitt råd: hold kjeft heller en gang for mye enn å buse ut med alt du tenker...
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2004 #9 Skrevet 26. april 2004 HØR ALDRI PÅ BRUNSTEIN; HAN ER FULL OF SHIT! *fnis*
Gjest glamourgirl Skrevet 26. april 2004 #11 Skrevet 26. april 2004 Nei, jenter, nå må vi komme med noen råd til Brunstein. Det er det jo bare Ethereal som har gjort, og bra var det også... Hm... "en kvinne kan ikke få nok roser eller diamanter" det er et godt råd!
Hr. Brunstein Skrevet 26. april 2004 Forfatter #12 Skrevet 26. april 2004 Kanskje rådet ditt skulle ha væ'rt, STEK ALDRI BACON NAKEN di trøndersodd! Du har rett.... Bedre nå da din samefjott?
Gjest glamourgirl Skrevet 26. april 2004 #14 Skrevet 26. april 2004 Bedre nå da din samefjott? Sørlandsbabe, skal det være, du bør nok rette den også, ja! Ellers var det bedre, men jeg har nok det dyreste rådet så langt
Hr. Brunstein Skrevet 26. april 2004 Forfatter #15 Skrevet 26. april 2004 Vel din MetteMaritWannabe.....jeg er heller ikke trønder så det går opp i opp.... Men takk for rådet.....det er nok absolutt ett av de dyreste vil jeg tro... :-)
Gjest Ethereal Skrevet 26. april 2004 #16 Skrevet 26. april 2004 enda et bevis på at jeg er kjip og seriøs :oops: Men å lære av andres erfaringer er umulig, tror jeg. Jeg har flere (selvopplevde) skoene på salg, som egentlig er for små, vil fortsette å være for små Ikke gå på vorspiel og insistere på å kun drikke whisky UTEN is hele kvelden (du kan fort gå på en smell, også selvopplevd :oops:) Ei venninne av meg gav dette rådet: Ikke spis leverpostei og makrell i tomat på samme brødskive, selv om det høres godt ut hver for seg...
Suzy Skrevet 26. april 2004 #17 Skrevet 26. april 2004 enda et bevis på at jeg er kjip og seriøs :oops: Men å lære av andres erfaringer er umulig, tror jeg. Jeg har flere (selvopplevde) skoene på salg, som egentlig er for små, vil fortsette å være for små Ikke gå på vorspiel og insistere på å kun drikke whisky UTEN is hele kvelden (du kan fort gå på en smell, også selvopplevd :oops:) Ei venninne av meg gav dette rådet: Ikke spis leverpostei og makrell i tomat på samme brødskive, selv om det høres godt ut hver for seg... *ler så jeg griner*
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2004 #19 Skrevet 26. april 2004 Hold deg unna "menn er utro svin"-trådene på samliv. (er møkka lei dem. Trådene, altså.)
Suzy Skrevet 26. april 2004 #20 Skrevet 26. april 2004 Hold deg unna "menn er utro svin"-trådene på samliv. (er møkka lei dem. Trådene' date= altså.) Godt råd! Ikke putt fingeren i munnen etter at du har brukt den til å smøre Tigerbalsam på et eller annet... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå