Gå til innhold

hvorfor bruker kvinner løs-negler?


erik.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wanderlust

Kan være pent om de ikke er for lange eller har for mye hvitt. Uansett er det ikke verdt det. Ser lett at det er fake og fy søren så upraktisk. Ser så morsomt ut når de skal bruke datatastaturet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1551938-11-1347111092201.jpg

skulle ikke forundre meg om hun er neglbiter og akkurat har startet med påsett av gel eller acryl.

jeg støper på mine da de er ødelagte og aldri vil vokse ut normalt. jeg trives best med påstøp og hva andre synes gir jeg ærlig talt beng i.

dog, nå er ikke min hvite kant like ekstrem som mye av det andre som vises her og til min hånd og fingerform ser det best ut med rett filekant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Kan få sånne negler naturlig og like hvite, men filer dem ned fordi jeg ikke klarer å ha dem for lange, skraper meg bare opp hvis jeg klør eller så føler jeg de er i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes løsnegler en gang i blant til spesielle anledninger kan være fint, men hver dag? Da synes jeg det fort blir tacky og glorete. Derfor jeg heller sparer ut mine egne når det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg lurer på er hvorfor man må ha så mye negative meninger om andres estetiske valg. hvorfor må vi kritisere det andre kanskje synes er pent?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ille? De var jo ingenting! Jeg synes bilde nr. 4 ovenfra her: http://www.nails-a-lon.com/nails-a-lon/nails/DaveShelWed/DaveShelWed.html er grusomt. >_<

:sjokkert: Hvordan får man gjort noe som helst med slike negler?

Jeg syns helt kortklipte er best. Ikke noe møkk under neglene og ikke noe som blir skrapet opp. Lange negler mot et tavle.... Grøss....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akryl negler er kjempe fine :) jeg har selv naturlige slanke fingre, ovalformet negler og støpte akeylnegler på i en OVAL form. Vanlig manikyr, men man kan jo lakke over med en annen farge. Kreativt og fint. Går Ann å tenke litt utenfor boksen!!

http://minayawright.files.wordpress.com/2013/02/oval-shape-nails.jpg

grunnen til at jeg bruker det er fordi de er lettere å rene I forhold til naturlig lange negler og fordi de aldri fliser seg opp eller knekker. Neglene er alltid stelt ;)

Anonymous poster hash: 2fec5...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være pent om de ikke er for lange eller har for mye hvitt. Uansett er det ikke verdt det. Ser lett at det er fake og fy søren så upraktisk. Ser så morsomt ut når de skal bruke datatastaturet...

Å bruke datatastaturet fungerer utmerket;)

Anonymous poster hash: 2fec5...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk spør hele tiden om jeg har falske negler. NEITENK jeg har ikke det. Og kraftig fransk manikyr er tacky ja men en godt etablert trend gjennom mange år.



Anonymous poster hash: 0e800...cd0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shiiit. Det er ikke et år siden engang og hu er nesten ikke å kjenne igjen :O

Jeg vet, og sjekk det nyeste hun er med på: "babe adventures".

Pisset nesten på meg! Blir egentlig litt kvalm av fasaden hun maler seg med, at hun er så omtenksom og smart, dyrevennlig og politisk aktiv.

Inntrykket jeg har fått av henne på bloggen har ikke vært at hun er helt på mensa-nivå akkurat.

Syntes foreldrene hennes har sviktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, og sjekk det nyeste hun er med på: "babe adventures".

Pisset nesten på meg! Blir egentlig litt kvalm av fasaden hun maler seg med, at hun er så omtenksom og smart, dyrevennlig og politisk aktiv.

Inntrykket jeg har fått av henne på bloggen har ikke vært at hun er helt på mensa-nivå akkurat.

Syntes foreldrene hennes har sviktet.

Syns det er utrolig trist jeg :( jenta ødelegger for seg selv og hu ser det jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jalla........alt fake er jalla: som løsnegler, silikonpupper, restylane +++

LOL.. Og mascara , leppestift , frisørbesøk, pudder .. Jeg tror hvis du hadde sett alle kvinner uten det fake så hadde du sagt " please , gi meg jalla"

Til en viss grad mener jeg.. Mye kan gjøres fint og mye kan gjøres på en veldig FAKE måte

Anonymous poster hash: 2fec5...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...