Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser så mange kvinner bruke skikkelig lange stygge løs-negler med bred hvit kant.

hvorfor?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kansje de synes det er fint, å føler seg sexy?

jeg synes det er veldig pent med litt lange, velstelte negler, men 100% naturlig. løsnegler er ikke noe for meg:)

Skrevet

kansje de synes det er fint, å føler seg sexy?

jeg synes det er veldig pent med litt lange, velstelte negler, men 100% naturlig. løsnegler er ikke noe for meg:)

ja går utifra at de synes det er pent.

men hva synes de er pent med det?

Skrevet

vet ikke. som kvinne kan jeg iallefall si at jeg personlig føler meg mere sexy med litt lange, sunne negler:) gjerne med litt nøytral farge eller manikyr:)

løsnegler er ikke pent i mine øyne, men kansje dem selv føler seg sexy med sine løsnegler, som jeg gjør med mine ekte?

Skrevet

vet ikke. som kvinne kan jeg iallefall si at jeg personlig føler meg mere sexy med litt lange, sunne negler:) gjerne med litt nøytral farge eller manikyr:)

løsnegler er ikke pent i mine øyne, men kansje dem selv føler seg sexy med sine løsnegler, som jeg gjør med mine ekte?

ja kanskje det.

jeg synes løs-negler er veldig u-sexy mer som parykk.. -ikke sexy

trodde ikke de syntes det var sexy trodde mer det var en trend, se moderne ut eller noe..

men det må da være noen her som bruker løs-negler som kan svare??

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Ser så mange kvinner bruke skikkelig lange stygge løs-negler med bred hvit kant.

hvorfor?

Det ser heilt forjævlig ut! Heilt einig med deg

Skrevet

:laugh: De bruker det nok fordi de mener det ser bedre ut, om de har skikkelig fæle negler.

Anonymous poster hash: e3221...de2

Skrevet

:laugh: De bruker det nok fordi de mener det ser bedre ut, om de har skikkelig fæle negler.

Anonymous poster hash: e3221...de2

nei, det er det som er så rart, folk med normale negler bruker løs-negler.

her en blogg om skolen:

faktisk NM i negler...

:excl::excl::excl::excl:

http://www.toneliseakademiet.no/no/akademiet/blogg_om_skolen/Jeanette+blogger+fra+skolen.9UFRDMYO.ips

:excl::excl::excl::excl:

og vinnerne er akkurat slike negler som jeg ikke liker. så det er tydelig at er en trend mange liker..?

Nå tror jeg egentlig jeg har ødelagt min egen tråd. mange lesere men ingen som bruker løs-negler som vil svare.

håper jeg ikke har såret noen. at jeg ikke synes det er pent er bare min personlige mening altså. ;)

Skrevet

Nei, det er ikke fint. Uhygenisk er det også. Tenk på all den dritten som legger seg under der....

Nei, kortklipte negler, det er tingen :)

• Liker 2
Skrevet

Ille? De var jo ingenting! Jeg synes bilde nr. 4 ovenfra her: http://www.nails-a-lon.com/nails-a-lon/nails/DaveShelWed/DaveShelWed.html er grusomt. >_<

tenkte mer på negler som en ser i hverdagen. det er jo hun dama med verdens lengste negler eller noe, hun har verst negler sånn sett, selv om hun virker kul, ville jeg mislikt om mange jeg kjente hadde negler som hun. men det er uansett ikke poenget hvem som har verst negler da ser ikke slike negler i hverdagen.

meg personlig synes faktisk slike negler mye verre enn de du linket til.

http://www.toneliseakademiet.no/filestore/Automatisk_opprettede_filer/245400111328251239.jpg?size=500x1200&quality=75

http://www.google.se/imgres?start=90&um=1&hl=sv&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=hxHV4QHm3Q2PGM:&imgrefurl=http://junekkleppe.blogg.no/1280519137_akrylnegler_med_perle.html&docid=dYLAtYp1VitoaM&imgurl=http://bloggfiler.no/junekkleppe.blogg.no/images/259245-10-1280519052012.jpg&w=540&h=720&ei=Qd8sUsaFGueO4gTtqoGwDQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:16,s:100,i:52&iact=rc&page=5&tbnh=196&tbnw=154&ndsp=28&tx=104&ty=95

det er noe med den vite kanten som ikke passer neglene, ser bare veldig ekkelt ut, ser ut som noen misformede negler. men det er ikke helt poenget, det er en trend jeg ikke forstår..

er det slik at det alltid har vert litt kult med hvit kant på neglene? slik at negledesingere alltid har laget slike negler med hvit kant??

Skrevet

Grøss! Noe av det styggeste jeg ser er nettopp slike falske negler.

Men hver sin smak (tror jeg )

• Liker 1
Skrevet

Nederste pekefingernegl så virkelig ikke klok ut. Den har vokst en del siden hvitfargen ble satt på ser det ut til.. Synes det er teit å lakke skikkelig hvit farge der og jeg da.. Er jo ganske fake det og...

Heldekkende neglelakk, enten i farger eller transparent kan være fint.

Anonymous poster hash: 8500f...f42

Skrevet

Nederste pekefingernegl så virkelig ikke klok ut. Den har vokst en del siden hvitfargen ble satt på ser det ut til..

Når jeg ser nærmere på det, og andre bilder ser det ut som at der er meningen at det skal se ut som at det "hvite" starter lenger opp enn normalt. Fatter ikke at noen kan synes det er fint.

Skrevet

Når jeg ser nærmere på det, og andre bilder ser det ut som at der er meningen at det skal se ut som at det "hvite" starter lenger opp enn normalt. Fatter ikke at noen kan synes det er fint.

Det er for at fingrene skal se lengre ut. Syns det er fint hvis de har juksa litt men ikka så mange millimeterene. Syns også gel eller akrylnegler er penest når de har en oval form, at det hvite ikke er for hvitt og at tippen er duset litt ut. Det fikser man lett selv med en nude lakk over da.

Her er tippene for langt nede på neglsengen, dritstygt:

1551938-11-1347111092201.jpg

Disse var griselekre men litt for lange:

907363_10151325358291930_1051110379_n.jp

Gjest Funky Punk
Skrevet
Skrevet

Her er tippene for langt nede på neglsengen, dritstygt

Enig! Vet ikke hva som er styggest av at tippene er for langt ned eller opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...