AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Fysisk skadet altså. Hva gjør dere for å slippe det? Det er vel ikke så kult at kollegaer og venner ser taumerker og sånt Anonymous poster hash: 6c9ad...a6c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Blir ikke skadet, men litt skrubbsår, blåmerker, gnagsår og sånn må en regne med Bare å sørge for å ha langermede skjorter eller gensere osv. Har levd ut BDSM i mange år, og aldri måtte vise frem merker. Unngår svømmehallen etter en heftig seanse for å si det sånn. Anonymous poster hash: fb7f3...780
Gjest inox Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Litt merker kan det bli - blåmerker, skrubbsår, sånne ting - men har til gode å oppleve merker på steder som kan synes for andre når jeg har klær på. Vi bruker mansjetter i lær på hender/føtter, og tau eller kjetting festes i disse. Så vi bruker ikke tau rett på huden. Mansjettene er brede og belastningen blir fordelt, og de graver seg ikke inn i huden eller setter merker.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Det har blitt en veldig øm/sår rumpe hos min kone noen ganger. Men ris skal merkes dagen etterpå..det er litt av opplevelsen... Skader skal vel ikke forekomme. Vi er ikke typiske bdsm ere.... men trives godt med både ris, bondage og avstraffelser.... Anonymous poster hash: e0728...7b6
Favole Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Ser ikke på det som skader akkurat, men blir jo skrubbsår, blåmerker o.l. av og til. Dekker til det som kan dekkes til, og om noen føler for å kommentere det hvis jeg har merker på håndleddene, så får de bare gjøre det, vet ikke om jeg ville hatt noe svar å gi da men. Har ikke for vane å vise meg naken for de jeg jobber med, eller vennene mine, så føler ikke at det er et problem verdt å tenke på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå