Gå til innhold

Veldig syk


Fremhevede innlegg

Skrevet

I de siste tre ukene har jeg vært syk 3 ganger med små mellomrom. Gått ned 2 kg på en uke grunnet dårlig matlyst, men derimot drikker jeg veldig mye vann. Plagdes med kvalme av og til, og igår etter mat kastet jeg opp. Febern min er veldig opp og ned, kan våkne og være helt fin, plutselig blir jeg helt slapp og har 38,5 i feber. Våknet også opp på fredagsmorgen med feber og stiv nakke, skuldre og armer. Resulterte i at jeg ikke klarte kjøre bil lengre fordi det gjorde så vondt. En del vondt i hode, som kommer med feber + jeg er forkjølet. Veldig lei av at dette har foregått så lenge nå, ødelegger studiet. Noen som aner hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta deg et legebesøk

Ja, får vel gjøre det imorgen :)

Skrevet

Ja, får vel gjøre det imorgen :)

Det kan være du har en infeksjon i kroppen som tar litt tid å bli kvitt, men siden du har gått så lenge med det, så er det greit med et legebesøk :) God bedring :)

Skrevet

Det kan være du har en infeksjon i kroppen som tar litt tid å bli kvitt, men siden du har gått så lenge med det, så er det greit med et legebesøk :) God bedring :)

Tusen takk!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...