Ama12345 Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 I de siste tre ukene har jeg vært syk 3 ganger med små mellomrom. Gått ned 2 kg på en uke grunnet dårlig matlyst, men derimot drikker jeg veldig mye vann. Plagdes med kvalme av og til, og igår etter mat kastet jeg opp. Febern min er veldig opp og ned, kan våkne og være helt fin, plutselig blir jeg helt slapp og har 38,5 i feber. Våknet også opp på fredagsmorgen med feber og stiv nakke, skuldre og armer. Resulterte i at jeg ikke klarte kjøre bil lengre fordi det gjorde så vondt. En del vondt i hode, som kommer med feber + jeg er forkjølet. Veldig lei av at dette har foregått så lenge nå, ødelegger studiet. Noen som aner hva det kan være?
Ama12345 Skrevet 8. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2013 ta deg et legebesøk Ja, får vel gjøre det imorgen
Molte Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Ja, får vel gjøre det imorgen Det kan være du har en infeksjon i kroppen som tar litt tid å bli kvitt, men siden du har gått så lenge med det, så er det greit med et legebesøk God bedring
Ama12345 Skrevet 8. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2013 Det kan være du har en infeksjon i kroppen som tar litt tid å bli kvitt, men siden du har gått så lenge med det, så er det greit med et legebesøk God bedring Tusen takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå