Eriks Skrevet 11. september 2013 #21 Skrevet 11. september 2013 Der tror jeg du avslørte deg som en med lite dameerfaring. Klassisk at man begynner med AP-damene som er ganske plain. Hva dater "en med mye dameerfaring"?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #22 Skrevet 11. september 2013 Tør jeg spørre trådstarter om hvor mye h*n ville ha tjent om det ikke var for "papirflyttere"? La oss sammenligne med et passasjertog; et lokomotiv er en ren utgift, men hvor mye ville man ha tjent på billetter i passasjervogna om den ikke var med? Tenk gjennom historien, fra steinalder og fram til i dag, er det ikke rart at jo flere "papirflyttere" det er blitt jo rikere er vi også blitt. Rart det der.... Anonymous poster hash: 70571...426
Gjest Arbeider Skrevet 11. september 2013 #23 Skrevet 11. september 2013 Hva dater "en med mye dameerfaring"? Regner med at du spør slik at du ikke blir avslørt av kompisene når dere snakker om slikt i fylla. Men det er egentlig et ganske vanskelig spørsmål, omtrent som "hva er dine svake sider?" på jobbintervju. Lett å tro at du skryter på deg noe om du går for langt ut på fløyene samtidig som man jo ikke vil si at man liker Høyre/AP damer. Jeg trodde SP var et godt svar, men så at AB var uenig.
Eriks Skrevet 11. september 2013 #24 Skrevet 11. september 2013 Regner med at du spør slik at du ikke blir avslørt av kompisene når dere snakker om slikt i fylla. Men det er egentlig et ganske vanskelig spørsmål, omtrent som "hva er dine svake sider?" på jobbintervju. Lett å tro at du skryter på deg noe om du går for langt ut på fløyene samtidig som man jo ikke vil si at man liker Høyre/AP damer. Jeg trodde SP var et godt svar, men så at AB var uenig. Nei, jeg spør fordi jeg er interessert i de skrudde meningene jeg finner her på KG. Har middels dameerfaring, hverken lite eller veldig mye. Nevnte AP fordi partiet er litt sosialistisk, uten å dra det altfor langt. Det passer inn i de myke verdiene jeg ser etter i en kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #25 Skrevet 11. september 2013 Hva hadde dette med lite dame-erfaring å gjøre? Visst vet vi at kvinner i det private som regel er mer føyelige og klar for anal, men er de ikke litt emosjonelt umodne? Der tror jeg du avslørte deg som en med lite dameerfaring. Klassisk at man begynner med AP-damene som er ganske plain. Anonymous poster hash: 95a6a...36f
plix Skrevet 11. september 2013 #26 Skrevet 11. september 2013 Interessant spørsmål, jeg liker spørsmål som spør om ting jeg ikke har tenkt over før. Jeg konkluderer et kort og delvis ubegrunnet svar: Ettersom jeg aldri har tenkt tanken, så tar jeg det som et tegn på at jeg ikke synes offentlige ansatte er turn off. 2
Gjest Arbeider Skrevet 11. september 2013 #27 Skrevet 11. september 2013 Hva hadde dette med lite dame-erfaring å gjøre? Visst vet vi at kvinner i det private som regel er mer føyelige og klar for anal, men er de ikke litt emosjonelt umodne?Anonymous poster hash: 95a6a...36f Tror du jeg som statsansatt har erfaring med kvinner i privat sektor? Hadde sikkert hatt bedre drag om jeg sa jeg var trygda.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #28 Skrevet 11. september 2013 Foretrekker en myk og varm kvinne som stemmer AP og jobber i et kvinneyrke. Om man skal se så generelt på det tror jeg privat sektor er mer turnoff for min del. Og en kvinnelig IT-nerd i lederstilling i den store stygge Staten er hva da? (Men jeg syndet i går kveld - på overtid... Gravde meg helt ned i en linux-boks i stedet for å lede et knippe lærlinger. Faktisk klarte de seg utmerket på egenhånd) Anonymous poster hash: 45076...bb6
andy capp Skrevet 12. september 2013 #29 Skrevet 12. september 2013 Ikke sikker på at man øker draget ved å fortelle at du er trafikkpoliti eller banker på hos folk for å sjekke om de snyter på nrk-lisensen. Nå er det vel ikke akkurat det jeg driver med...
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #30 Skrevet 12. september 2013 Hvor har du det fra at ap er mykt og feminint? De dyrker system, skatt og byråkrati! Viste landsforviselsen av asylbarna i vinter medfølelse og omtanke, kanskje? Anonymous poster hash: f0509...2bb
Gjest Arbeider Skrevet 12. september 2013 #31 Skrevet 12. september 2013 Hvor har du det fra at ap er mykt og feminint? De dyrker system, skatt og byråkrati! Viste landsforviselsen av asylbarna i vinter medfølelse og omtanke, kanskje? Anonymous poster hash: f0509...2bb Tror vi må skille mellom AP og AP-velgerne.
I Grosny Skrevet 12. september 2013 #32 Skrevet 12. september 2013 Menn og kvinner som lever av dine skattepenger er det turn off eller er det greit så lenge de ikke er papirflyttere? Hett!!!!!!!!
I Grosny Skrevet 12. september 2013 #33 Skrevet 12. september 2013 Tror du jeg som statsansatt har erfaring med kvinner i privat sektor? Hadde sikkert hatt bedre drag om jeg sa jeg var trygda. Jeg synes du i langt større grad bør utforske kvinnens private sektor.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #34 Skrevet 12. september 2013 Hvem skal da betale trygda til dem som stemmer FrP hvis det ikke er folk i offentlig sektor? I farten kan jeg bare komme på ett yrke som for meg er skikkelig no-deal: Eiendomsmegler. Anonymous poster hash: 707f2...1f8
Fuckman1983 Skrevet 12. september 2013 #35 Skrevet 12. september 2013 Menn og kvinner som lever av dine skattepenger er det turn off eller er det greit så lenge de ikke er papirflyttere? Gjør meg ingen ting. Mange søte politidamer som jeg kunne tenkt meg å knulle Hater SV-damer, men tenner av tanken på å kjøre en av dem hard og brutalt i ræva, som f.eks. Inga Marte Thorkildsen. En forferdelig feminist som tydeligvis trenger en god dose pikk.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #36 Skrevet 12. september 2013 Altså, det å tenne på pule noen du hater brutalt i ræva (som du sier) - assosiasjonene går til voldtekt. Gjør meg ingen ting. Mange søte politidamer som jeg kunne tenkt meg å knulle Hater SV-damer, men tenner av tanken på å kjøre en av dem hard og brutalt i ræva, som f.eks. Inga Marte Thorkildsen. En forferdelig feminist som tydeligvis trenger en god dose pikk. Anonymous poster hash: 95a6a...36f
Gjest bråkar Skrevet 12. september 2013 #37 Skrevet 12. september 2013 Det er et eller annet med det her som høres skikkelig bittert ut. Tror du jeg som statsansatt har erfaring med kvinner i privat sektor? Hadde sikkert hatt bedre drag om jeg sa jeg var trygda.
Gjest Touchdown Skrevet 13. september 2013 #38 Skrevet 13. september 2013 (endret) Tviler på at innkreverne av NRK-lisensen har draget, men det må da være noen gutter i PST som har det? Endret 13. september 2013 av Touchdown
I Grosny Skrevet 14. september 2013 #39 Skrevet 14. september 2013 Tviler på at innkreverne av NRK-lisensen har draget, men det må da være noen gutter i PST som har det? Jeg hadde en av disse lisenskara på døra. En mann i slutten av førtiårene. Ganske pen. Han hadde en utrolig fin og beroligende autoritet. Man skal være rimelig kald og tøff når man alene banker på til folk som blir følelsesmessig tatt på senga med buksa ned. Det kan faktisk være en veldig farlig situasjon. Jeg tror slike menn har draget så det holder.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #40 Skrevet 14. september 2013 Ikke sikker på at man øker draget ved å fortelle at du er trafikkpoliti Uniformen gjør nok at draget øker ganske mye Har forresten aldri fått så mye oppmerksomhet som da jeg patruljerte i min sivilforsvarsuniform, ikke det at jeg er "ansatt". Ikke er den spesielt fin heller...Anonymous poster hash: a122e...a92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå