AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Er en jente på 18 år, som har onanert jevning siden 9 års aldern, og fått orgasmer siden den gang. Jeg serieorgasmer, og bruker i underkant av to minutter på å oppnå første orgasmen. De andre orgasmene kan komme mellom 10-50 sekunder mellomrom. Og jeg kan holde på til evigheten, lengste jeg orket en gang var vell 23 orgasmer. Så hva er egentlig problemet mitt? Jo altså når jeg onanerer så bruker jeg ikke henderne. Jeg må legge meg opp på en pute e.l og bruke sirkulære bevegelser og samtidig legge et ekstra trykk over kjeden. Det som har begynt å plage meg er at jeg ikke klarer å komme mens jeg bruker henderne og stimulerer klitoris. Selv om jeg gjør knipeøvelser samtidig. Og jeg kommer heller ikke under sex selv om klitoris blir stimulert uansett hvor hardt jeg prøver. Og jeg har aldri kommet med en partner, og da har jeg hatt sex med totalt 13 menn i løp av de siste fire årene og jeg har egentlig prøvd det meste. Men det går rett og slett ikke. Noen som har slitt med det samme og har noen tips til meg? Jeg vil så gjerne kunne klare å komme med en partner:( Anonymous poster hash: c43a3...528
siwhel Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Du har lagt til deg en vane for hvordan du skal oppnå orgasme igjennom onani. Du forteller du kan oppnå orgasme lett med den måten. Det du evt kan gjøre er å ikke onanere på en stund. Og gradvis prøve ut med å bruke fingre. Er kanskje ikke så lett å stoppe opp i en vis tid. Men du må prøve... og jeg tror du vil lykkes 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå