Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min søster har nettopp hatt husrens.

At hennes sønn på 3 år kunne forklare i detaljer om 2 barn han hadde sett, og nevnt dem ved flere anledninger, fikk det til å krype nedover ryggen på meg. Ikke nok med det; Min søsters samboer opplevde de samme barna noen dager etter at sønnen deres hadde gjort det.

Mediumet de fikk besøk av visste ingenting på forhånd, og snakket plutselig om 2 barn fra tidlig 1900-tallet som var igjen i huset. Dette overbeviser meg ganske greit.

Fikk selv utrolig vondt i hodet på det ene i rommet i huset. Og det var visst der det ene barnet var...

Nei og nei, tenk at et lite barn har god fantasi og kan komme med detaljerte beskrivelser av noe han har i hodet sitt, eller av andre barn han kjenner som han fantaserer inn i en annen setting.

Herregud for noen fjols.

Endret av jabx
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere her som har overnattet og vært på steder der det skal spøke da, eller blir dere bare redd av å se det på tv?

Anonymous poster hash: a0c18...13a
Skrevet

2 spørsmål til dere som ser Åndenes makt

1 Hadde dere sett programmet jenter, om dere var single og bodde alene? Jeg lukker ørerog øyne bare av å se reklamen for programmet for jeg vil ikke tenke på sånt når mørket faller på og jeg skal legge meg alene.

2 Tror dere på det?

Anonymous poster hash: d56ca...120

Jeg er singel, bor alene og ser på. MEN gjennom fingrene mesteparten av tiden, hehe. Så angrer jeg nesten hver gang jeg legger meg. Hater når de viser ting som skjer på soverommet når de sover, man er jo helt forsvarsløs når man sover :(. Guffent. Tror på det ja.

Anonymous poster hash: 99d34...e24

Skrevet

Jeg er singel, bor alene og ser på. MEN gjennom fingrene mesteparten av tiden, hehe. Så angrer jeg nesten hver gang jeg legger meg. Hater når de viser ting som skjer på soverommet når de sover, man er jo helt forsvarsløs når man sover :(. Guffent. Tror på det ja.

Er du like bekymret for brann eller innbrudd? Har aldri lest i avisa om noen som har kommet til skade på grunn av spøkelser, men det hender folk brenner inne, eller blir slått ned av innbruddstyver.

Anonymous poster hash: 020da...2ea

• Liker 1
Skrevet

Hvis du skal være så anakverulerende så kan ingen programmer etter 8. september omtales. For det er det TS skriver om. Ellers må du innrømme at man kan snakke om serien generelt.

Man bør faktisk følge med serien for å kunne si noe om den.

Anonymous poster hash: 483dc...3b7

• Liker 1
Skrevet

Er du like bekymret for brann eller innbrudd? Har aldri lest i avisa om noen som har kommet til skade på grunn av spøkelser, men det hender folk brenner inne, eller blir slått ned av innbruddstyver.

Hva har det med saken å gjøre?

Skrevet

Man er helt forsvarsløs når man sover, det stemmer. Men å være redd for ting som ikke finnes syns jeg er underlig. Derfor lurte jeg på om du ikke var like bekymret for ting som faktisk kan skje.

Skrevet

Man bør faktisk følge med serien for å kunne si noe om den.

Nei, det trenger man slett ikke. Det holder at man vet hva serien går ut på, f.eks. ved at man har sett en eller flere episoder, eller til og med fulgt med på omtalen rundt på nettet.

Skrevet

At du ligger og bekymrer deg for ufarlige fantasifostre, men ikke om reelle farer som faktisk tar mange liv hvert år.

Skrevet

Det er jo et underholdningsprogram. Selvfølgelig klipper og limer de slik at det skal bli spennende og slik at det ser ut som de synske faktisk er synske og ikke bare svindlere. Det hadde ikke blitt noe bra program av en gjeng "synske" mennesker som bare tar feil.

Har sett et par episoder selv og det er utrolig hvor de forsøker å få helt naturlige hendelser til å handle om spøkelser. Feks var det noen som hadde en vaskemaskin som hele tiden røyk. Da var det selvfølgelig spøkelser som stod bak. Akkurat..

Anonymous poster hash: 64e8e...4db

Med tanke på at det faktisk finnes noen som tror på dette tullet, er det nok ikke en selvfølge for alle. Dessverre.

Utrolig at det faktisk finnes mennesker som helt mangler evnen til å tenke logisk. :(

Anonymous poster hash: bc804...c85

Skrevet

Med tanke på at det faktisk finnes noen som tror på dette tullet, er det nok ikke en selvfølge for alle. Dessverre.

Utrolig at det faktisk finnes mennesker som helt mangler evnen til å tenke logisk. :(

Alle har evnen til å tenke logisk, men ikke alle øver opp denne evnen. Det er pussig nok ofte de som påstår de har øvd opp evnen til å se døde mennesker.

Skrevet

Er det bare meg, eller hadde Tørum glemt å ha på Bilbelte.

Anonymous poster hash: 705f6...338
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tidenes dårligste episode, den som gikk i kveld. Nå tror jeg virkelig Tom og damene hans begynner å gå tom for ideer

Skrevet

Tidenes dårligste episode, den som gikk i kveld. Nå tror jeg virkelig Tom og damene hans begynner å gå tom for ideer

ja, er egentlig enig:P

Skrevet

Ikke alle som har evnen til og vise respekt heller. kanskje du skal lære deg det;)

• Liker 1
Skrevet

Det er sant.

Jeg lurer på om det er tvnorge som lager manuset eller om de bare spiller med og lurer de folka som faktisk oppriktig tror at det spøker hos de?

Skulle trodd at tvnorge kunne laget en bedre historie om de først skulle dikte opp noe

Skrevet

Er det slik at dette er gamle hus det gjelder?

Gamle eiendommer?

At de som nylig flyttet inn oppdaget noe?

Eller er det tilfeller hvor noe har vært helt rolig i flere år, men så PLUTSELIG?

Er det verdt å tro på dette? Ingenting er bevist, hverken den ene eller andre veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...