Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2013 Forfatter #61 Skrevet 11. september 2013 SPOILER ALERT. Ikke les om du vil vite sannheten. Jeg kjenner han ene kameramannen. Det er bare tøv alt sammen Er det bare tøv at du kjenner kameramannen? Ok. 2
jabx Skrevet 11. september 2013 #62 Skrevet 11. september 2013 Snakket med kjæresten til en kamerat av meg som jobber i TVNorge. Hun kan bekrefte at det bare er tull.
Gjest Gunfreak Skrevet 11. september 2013 #63 Skrevet 11. september 2013 Fetteren, til onkelen, til boren til søsteren til ste onkelen til fille tanta til naboen til hunden til Obama kan bekrefte at jeg har skrevet denne setningen. 7
Lutetium 71 Skrevet 11. september 2013 #64 Skrevet 11. september 2013 Fetteren, til onkelen, til boren til søsteren til ste onkelen til fille tanta til naboen til hunden til Obama kan bekrefte at jeg har skrevet denne setningen. Er det ikke enklere å sette et passord på brukerkontoen? 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #65 Skrevet 15. september 2013 hmmm, ifølge en på facebook så var det en som ble påkjørt av toget for 4-5 år siden, men det ble sett på som selvmord og derfor ikke skrevet om i avisen og politiet ville nok ikke si noe pågrunn av anonymiteten til han som døde. litt synd at ikke all fakta kan komme på bordet. Anonymous poster hash: 483dc...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #66 Skrevet 15. september 2013 SPOILER ALERT. Ikke les om du vil vite sannheten. Jeg kjenner han ene kameramannen. Det er bare tøv alt sammen Jeg kjenner han Lillemorten og han sier at det ikke er tøv. Anonymous poster hash: 483dc...3b7 2
Tøytigern Skrevet 15. september 2013 #67 Skrevet 15. september 2013 Tviler på at hun "klarsynte" bare var på gården i 10 minutter og at alt hun sa hun "så" dermed kom med i programmet. Tror dette er klipp og lim for full maskin på redigeringsrommet etterpå. "Her sa "klarsynte" noe om ...., og det kan stemme med hva gårdeieren sa, så da klipper vi inn det. Dette hun sa om ...., det stemmer ikke så det klipper vi ut." osv. Jeg tror ikke det er klipp og lim en gang. Jeg tror rett og slett de utarbeider både manus og dreiebok,og har sin egen regissør...
Tøytigern Skrevet 15. september 2013 #68 Skrevet 15. september 2013 (endret) Fetteren, til onkelen, til boren til søsteren til ste onkelen til fille tanta til naboen til hunden til Obama kan bekrefte at jeg har skrevet denne setningen. Å,du mener broren til Milly Kakao? Ja,men da er det ikke så rart, for søsteren hans går sikkert jevnlig tur med Märtha.. Dessuten henger visst Milly Kakaos matmor rundt på diverse ashrams nedi India.. Det er sikkert grunnen til at hunden bet Mette-Marit den gangen.Hun hadde nok med en ukjent energi hjem... hmmm, ifølge en på facebook så var det en som ble påkjørt av toget for 4-5 år siden, men det ble sett på som selvmord og derfor ikke skrevet om i avisen og politiet ville nok ikke si noe pågrunn av anonymiteten til han som døde. litt synd at ikke all fakta kan komme på bordet. Anonymous poster hash: 483dc...3b7 At en fyr på Facebook sier at det er en som har blitt påkjørt av et tog,men som ikke ble nevnt i avisa, er jo en garanti for at den synske hadde rett.. Vi skjønte jo med det samme dama fikk vite at hun hadde uttalt seg feil om hvor "åndene" herjet som verst, at hun kom til å "finne noe" oppe på hemsen, for å rette opp i flausen. Endret 15. september 2013 av Tøytigern
Tøytigern Skrevet 15. september 2013 #69 Skrevet 15. september 2013 Jeg kjenner han Lillemorten og han sier at det ikke er tøv. Anonymous poster hash: 483dc...3b7 Lillemorten får garantert betalt for å si at det ikke er bedrageri...
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #70 Skrevet 16. september 2013 Lillemorten får garantert betalt for å si at det ikke er bedrageri... Hvorfor har han da fortalt meg mye av det som kom fram på tv i går, lenge får de meldte seg på åndens makt Anonymous poster hash: 483dc...3b7
Lutetium 71 Skrevet 16. september 2013 #71 Skrevet 16. september 2013 Hvorfor har han da fortalt meg mye av det som kom fram på tv i går, lenge får de meldte seg på åndens makt Anonymous poster hash: 483dc...3b7 Han er vel synsk da?
jabx Skrevet 16. september 2013 #72 Skrevet 16. september 2013 Jeg kjenner han Lillemorten og han sier at det ikke er tøv. Lillemorten? Er det en som er "synsk" og dermed har stor egeninteresse av å føre folk bak lyset så han kan svindle dem videre? 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #73 Skrevet 18. september 2013 Lillemorten? Er det en som er "synsk" og dermed har stor egeninteresse av å føre folk bak lyset så han kan svindle dem videre? Du så altså ikke programmet på søndag du, det er jo liksom det tråden handler om.Anonymous poster hash: cf100...f96 1
Lutetium 71 Skrevet 18. september 2013 #74 Skrevet 18. september 2013 Du så altså ikke programmet på søndag du, det er jo liksom det tråden handler om.Anonymous poster hash: cf100...f96 Jeg foretrekker å plukke opp kringkastingssignalene med den sjette sansen min. Slipper lisens på den måten. 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #75 Skrevet 19. september 2013 Snakket med kjæresten til en kamerat av meg som jobber i TVNorge. Hun kan bekrefte at det bare er tull. Jeg syns at de som kan bekrefte sånt burde gå til media, sånn at godtroende idioter ikke faller for tull.. men da mister de vel jobben.. Anonymous poster hash: 9e1ae...427 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #77 Skrevet 22. september 2013 Jeg syns at de som kan bekrefte sånt burde gå til media, sånn at godtroende idioter ikke faller for tull.. men da mister de vel jobben.. Anonymous poster hash: 9e1ae...427 Det er jo et underholdningsprogram. Selvfølgelig klipper og limer de slik at det skal bli spennende og slik at det ser ut som de synske faktisk er synske og ikke bare svindlere. Det hadde ikke blitt noe bra program av en gjeng "synske" mennesker som bare tar feil. Har sett et par episoder selv og det er utrolig hvor de forsøker å få helt naturlige hendelser til å handle om spøkelser. Feks var det noen som hadde en vaskemaskin som hele tiden røyk. Da var det selvfølgelig spøkelser som stod bak. Akkurat.. Anonymous poster hash: 64e8e...4db
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #78 Skrevet 22. september 2013 Min søster har nettopp hatt husrens. At hennes sønn på 3 år kunne forklare i detaljer om 2 barn han hadde sett, og nevnt dem ved flere anledninger, fikk det til å krype nedover ryggen på meg. Ikke nok med det; Min søsters samboer opplevde de samme barna noen dager etter at sønnen deres hadde gjort det. Mediumet de fikk besøk av visste ingenting på forhånd, og snakket plutselig om 2 barn fra tidlig 1900-tallet som var igjen i huset. Dette overbeviser meg ganske greit. Fikk selv utrolig vondt i hodet på det ene i rommet i huset. Og det var visst der det ene barnet var... Anonymous poster hash: 58b1c...9a3 1
Lutetium 71 Skrevet 22. september 2013 #79 Skrevet 22. september 2013 Det er jo et underholdningsprogram. Selvfølgelig klipper og limer de slik at det skal bli spennende og slik at det ser ut som de synske faktisk er synske og ikke bare svindlere. Det hadde ikke blitt noe bra program av en gjeng "synske" mennesker som bare tar feil. Har sett et par episoder selv og det er utrolig hvor de forsøker å få helt naturlige hendelser til å handle om spøkelser. Feks var det noen som hadde en vaskemaskin som hele tiden røyk. Da var det selvfølgelig spøkelser som stod bak. Akkurat.. Anonymous poster hash: 64e8e...4db La meg gjette: Elektrikeren går igjen? 1
jabx Skrevet 22. september 2013 #80 Skrevet 22. september 2013 Du så altså ikke programmet på søndag du, det er jo liksom det tråden handler om. Hvis du skal være så anakverulerende så kan ingen programmer etter 8. september omtales. For det er det TS skriver om. Ellers må du innrømme at man kan snakke om serien generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå