AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #22 Skrevet 8. september 2013 Men shit, hun treffer for bra til at det kan være sant!!!Anonymous poster hash: 428d8...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #24 Skrevet 8. september 2013 Dette blir nesten litt for dumt da Fjøsnisser og diverse Anonymous poster hash: e8f43...f14
FrankDrebin Skrevet 8. september 2013 #25 Skrevet 8. september 2013 Det er ikke ofte jeg ler høyt under Åndenes Makt, men da fjøsnissene ble tatt opp, trodde jeg at jeg skulle daue. 4
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2013 Forfatter #26 Skrevet 8. september 2013 Jasså? Så dere tror ikke på fjøsnisser og småfolk, både i bygninger og natur? Jeg tror det kan bo mange der som vi gjør lurt i å ikke avfeie. 6
Gjest badeand1 Skrevet 8. september 2013 #27 Skrevet 8. september 2013 (endret) Mulig de finnes men at de får 600 liter melk til å forsvinne eller klarer å løfte en 20 kg lenke? Tviler veldig på det. Endret 8. september 2013 av Mortem
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2013 Forfatter #28 Skrevet 8. september 2013 Men nå tenker du kanskje på vår menneskelige begrensende måte, Mortem? Vi mennesker hadde hatt litt problemer med det der, men de bruker andre metoder og vi vet ingenting om dem. 1
jabx Skrevet 8. september 2013 #29 Skrevet 8. september 2013 Så spennende! Noen som vet om Gro Helen er med denne sesongen også?:-) Er det dama som gikk inn i en kornsirkel og utbroderte noe voldsomt om hvordan hun kjente den overnaturlige kraften fra den, hvorpå hun ble forklart at kornsirkelen hun nettopp hadde rost opp i skyene var laget av en gjeng profesjonelle kornsirkelmakere? Hahahahaha... 9
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2013 Forfatter #30 Skrevet 8. september 2013 (endret) Jupp, hun er det. Jeg lo godt av den episoden der gitt. Var den ikke laget av QI-gjengen da? Synes å huske noe sånt, hihi... Endret 8. september 2013 av Hoppetaujenta 2
totes_mc Skrevet 8. september 2013 #31 Skrevet 8. september 2013 Er fascinert over de nissene jeg.. hvordan kan noe sånt finnes??? ..
jabx Skrevet 8. september 2013 #32 Skrevet 8. september 2013 Hvis det hadde vært avtalt spill, ville noen ha solgt sin historie til se&hør for lenge siden. Det har vært for mange mennesker innom alle disse programmene til at folkesladderen ikke hadde slått ut i full blomst - tror jeg. Problemet er at alle disse menneskene har bl.a. økonomiske insentiver til å vedlikeholde myten om "overnaturlige evner". Hvis noen av dem går ut og avslører bløffen vil de jo miste inntektsgrunnlaget sitt. Dessuten tror de fleste av dem sannsynligvis på det de driver med selv om enhver med et minimum av kritisk sans skjønner at det bare er tull. Åndenes Makt er jo avslørt som ren løgn og bløff for lengst. At de våger å fortsette med makkverket er en skandale. 4
Gjest badeand1 Skrevet 8. september 2013 #33 Skrevet 8. september 2013 (endret) Men nå tenker du kanskje på vår menneskelige begrensende måte, Mortem? Vi mennesker hadde hatt litt problemer med det der, men de bruker andre metoder og vi vet ingenting om dem. Jeg har uansett vanskeligheter med å tro på det. Syns det er på grensen til latterlig. Men lyder i hus og skygger kan jeg tro på. Endret 8. september 2013 av Mortem 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2013 Forfatter #34 Skrevet 8. september 2013 (endret) Er fascinert over de nissene jeg.. hvordan kan noe sånt finnes??? ..Vet du ikke at det finnes parallelle verdner ved siden av vår egen?"De" kan stå ved siden av deg/oss i dette øyeblikk, men de fleste av oss kan ikke sanse dem. Åndenes Makt er jo avslørt som ren løgn og bløff for lengst....men allikevel kan vi ikke være helt 100% sikker, kan vi vel? Endret 8. september 2013 av Hoppetaujenta 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #35 Skrevet 8. september 2013 Jeg har hørt flere vitneerklæringer fra eldre om opplevelser med småfolk og nisser når de var yngre på gården etc, og dette var ikke akkurat ustabile mennesker som jeg hadde grunn til å tvile på. Så jeg er åpen for at det finnes mye mellom himmel og jord man ikke vet så mye om Anonymous poster hash: dea33...dc2 3
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2013 Forfatter #36 Skrevet 8. september 2013 Hurra! Jeg er også ganske åpen for at jeg ikke har peiling på alt som finnes i eksistensene. 1
totes_mc Skrevet 8. september 2013 #37 Skrevet 8. september 2013 (endret) Vet du ikke at det finnes parallelle verdner ved siden av vår egen? "De" kan stå ved siden av deg/oss i dette øyeblikk, men de fleste av oss kan ikke sanse dem. ...men allikevel kan vi ikke være helt 100% sikker, kan vi vel? Joda, jeg tror på det jeg også. Synes likevel det er utrolig merkelig å tenke på! Hvordan kan det ha seg at man plutselig kan se dem? Velger de selv å hoppe mellom parallelle verdener? Endret 8. september 2013 av totes_mc
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2013 Forfatter #38 Skrevet 8. september 2013 Antagelig. De kan, de fleste av oss kan det ikke.
Lutetium 71 Skrevet 8. september 2013 #40 Skrevet 8. september 2013 Jasså? Så dere tror ikke på fjøsnisser og småfolk, både i bygninger og natur? Jeg tror det kan bo mange der som vi gjør lurt i å ikke avfeie. Hadde de eksistert hadde de blitt satt til å produsere Nike joggesko. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå