Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men shit, hun treffer for bra til at det kan være sant!!!

Anonymous poster hash: 428d8...ff6

• Liker 1
Skrevet

Mere løgn, lureri og vas. Bra!

• Liker 4
Skrevet

Dette blir nesten litt for dumt da :P Fjøsnisser og diverse :P

Anonymous poster hash: e8f43...f14
Skrevet

Det er ikke ofte jeg ler høyt under Åndenes Makt, men da fjøsnissene ble tatt opp, trodde jeg at jeg skulle daue. :hoho:

• Liker 4
Skrevet

Jasså? Så dere tror ikke på fjøsnisser og småfolk, både i bygninger og natur? Jeg tror det kan bo mange der som vi gjør lurt i å ikke avfeie. :)

• Liker 6
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Mulig de finnes men at de får 600 liter melk til å forsvinne eller klarer å løfte en 20 kg lenke? Tviler veldig på det.

Endret av Mortem
Skrevet

Men nå tenker du kanskje på vår menneskelige begrensende måte, Mortem?

Vi mennesker hadde hatt litt problemer med det der, men de bruker andre metoder og vi vet ingenting om dem.

• Liker 1
Skrevet

Så spennende! Noen som vet om Gro Helen er med denne sesongen også?:-)

Er det dama som gikk inn i en kornsirkel og utbroderte noe voldsomt om hvordan hun kjente den overnaturlige kraften fra den, hvorpå hun ble forklart at kornsirkelen hun nettopp hadde rost opp i skyene var laget av en gjeng profesjonelle kornsirkelmakere?

Hahahahaha...

• Liker 9
Skrevet (endret)

Jupp, hun er det. Jeg lo godt av den episoden der gitt. :fnise: Var den ikke laget av QI-gjengen da? Synes å huske noe sånt, hihi...

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

Er fascinert over de nissene jeg.. hvordan kan noe sånt finnes??? .. :sjokkert::fnise:

Skrevet

Hvis det hadde vært avtalt spill, ville noen ha solgt sin historie til se&hør for lenge siden.

Det har vært for mange mennesker innom alle disse programmene til at folkesladderen ikke hadde slått ut i full blomst - tror jeg.

Problemet er at alle disse menneskene har bl.a. økonomiske insentiver til å vedlikeholde myten om "overnaturlige evner". Hvis noen av dem går ut og avslører bløffen vil de jo miste inntektsgrunnlaget sitt.

Dessuten tror de fleste av dem sannsynligvis på det de driver med selv om enhver med et minimum av kritisk sans skjønner at det bare er tull.

Åndenes Makt er jo avslørt som ren løgn og bløff for lengst. At de våger å fortsette med makkverket er en skandale.

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Men nå tenker du kanskje på vår menneskelige begrensende måte, Mortem?

Vi mennesker hadde hatt litt problemer med det der, men de bruker andre metoder og vi vet ingenting om dem.

Jeg har uansett vanskeligheter med å tro på det. Syns det er på grensen til latterlig.

Men lyder i hus og skygger kan jeg tro på.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Er fascinert over de nissene jeg.. hvordan kan noe sånt finnes??? ..

Vet du ikke at det finnes parallelle verdner ved siden av vår egen?

"De" kan stå ved siden av deg/oss i dette øyeblikk, men de fleste av oss kan ikke sanse dem.

Åndenes Makt er jo avslørt som ren løgn og bløff for lengst.

...men allikevel kan vi ikke være helt 100% sikker, kan vi vel? :lur: Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har hørt flere vitneerklæringer fra eldre om opplevelser med småfolk og nisser når de var yngre på gården etc, og dette var ikke akkurat ustabile mennesker som jeg hadde grunn til å tvile på.

Så jeg er åpen for at det finnes mye mellom himmel og jord man ikke vet så mye om :)

Anonymous poster hash: dea33...dc2
  • Liker 3
Skrevet

Hurra! :strix: Jeg er også ganske åpen for at jeg ikke har peiling på alt som finnes i eksistensene. :jepp:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vet du ikke at det finnes parallelle verdner ved siden av vår egen?

"De" kan stå ved siden av deg/oss i dette øyeblikk, men de fleste av oss kan ikke sanse dem.

...men allikevel kan vi ikke være helt 100% sikker, kan vi vel? :lur:

Joda, jeg tror på det jeg også. Synes likevel det er utrolig merkelig å tenke på! Hvordan kan det ha seg at man plutselig kan se dem? Velger de selv å hoppe mellom parallelle verdener?

Endret av totes_mc
Skrevet

Antagelig. De kan, de fleste av oss kan det ikke.

Skrevet

Jasså? Så dere tror ikke på fjøsnisser og småfolk, både i bygninger og natur? Jeg tror det kan bo mange der som vi gjør lurt i å ikke avfeie. :)

Hadde de eksistert hadde de blitt satt til å produsere Nike joggesko.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...