AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Min kone har en venninne på besøk. Det betyr at jeg ikke får se 71 grader nord, som jeg har gledet meg til. Vi har dessverre bare en tv. Hvilke straff bør min kone få i kveld ? (Vi har en kontrakt hvor jeg kan få hva jeg vil seksuelt i et år. Hun tenner på å være underdannig, få ris, bli pisket, bli bundet og brukt.....) Anonymous poster hash: c8e65...b5c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 TS her...Huummm... skulle jo straffe henne da, ikke glede henne... Anonymous poster hash: c8e65...b5c
Molte Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Du får lese fifty shades, og se om du får noen ideer
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Gir ingen mening for oss som er vilt fremmede mennesker å komme med forslag til straff. Det bør ta utgangspunkt i deres dynamikk og hva du selv liker å utsette henne for. (Siden du spør om straff tar jeg ikke høyde for at det må være noe hun selv tenner på.) Anonymous poster hash: 0a047...c26
Favole Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Du må virkelig ha et spesielt forhold til 71 grader nord siden du føler du ikke kan se det sammen med din kone og hennes venninne. Du kan jo isåfall bare be dem om å finne et annet sted å være den tiden programmet varer. Før dere skrev en slik kontrakt burde du kanskje tenkt gjennom hva du ville ha ut av det kommende året.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Gir ingen mening for oss som er vilt fremmede mennesker å komme med forslag til straff. Det bør ta utgangspunkt i deres dynamikk og hva du selv liker å utsette henne for. (Siden du spør om straff tar jeg ikke høyde for at det må være noe hun selv tenner på.) Anonymous poster hash: 0a047...c26 Ts her... upersonlige forslag ville gitt en overraskende og uvanlig vending for henne. Og ja, hun trenger ikke tenne på det, men som oftest ender det opp med at hun har opplevd noe nytt og spennende... denne gangen tenkte jeg noe som er uforutsigbart. Da kan vilt fremmede forslag være en fin ting Anonymous poster hash: c8e65...b5c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Du må virkelig ha et spesielt forhold til 71 grader nord siden du føler du ikke kan se det sammen med din kone og hennes venninne. Du kan jo isåfall bare be dem om å finne et annet sted å være den tiden programmet varer. Før dere skrev en slik kontrakt burde du kanskje tenkt gjennom hva du ville ha ut av det kommende året. Man leter alltid etter en grunn til å være litt ekstra streng....Vi er langt inne i "året" vårt... det har vært veldig spennende så langt.... vi er begge veldig fornøyd....selv om det faktisk er ganske krevende å kunne få alt man vil... Anonymous poster hash: c8e65...b5c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Jadam. Det finnes ingen grenser egentlig, hvor mange delte meninger man kan få i løpet av en dag. Anonymous poster hash: ea9f4...9c5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Spør om venninna blir med på en runde, må da være bra straff.Anonymous poster hash: 1b855...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Legg ut bilder av henne her. Anonymous poster hash: d0fac...6c8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Ts her... upersonlige forslag ville gitt en overraskende og uvanlig vending for henne. Og ja, hun trenger ikke tenne på det, men som oftest ender det opp med at hun har opplevd noe nytt og spennende... denne gangen tenkte jeg noe som er uforutsigbart. Da kan vilt fremmede forslag være en fin ting Anonymous poster hash: c8e65...b5c Man leter alltid etter en grunn til å være litt ekstra streng....Vi er langt inne i "året" vårt... det har vært veldig spennende så langt.... vi er begge veldig fornøyd....selv om det faktisk er ganske krevende å kunne få alt man vil... Anonymous poster hash: c8e65...b5c Ok, siden de høres reflektert og seriøs skal jeg komme med et innspill som kanskje er litt mer matnyttig? For min første reaksjon på posten din var nettopp at her er det en som ikke helt hva han skal gjøre når fantasien er blitt virkelighet, og akkurat begynner å innse at det er krevende å ha kontrollen. Siden de stikkordene du hadde om hva dere har gjort til nå var stort sett bare fysiske ting, så vil hun forvente en fysisk reaksjon - altså smerte i en form. Om du vil ta henne litt på senga så snu reaksjonen din - bruk noe som utfordrer henne psykisk. Noe hun helst ikke vil gjøre, enten fordi det er ekkelt, litt skummelt eller ydmykende for eksempel. MEN - innenfor hennes grenser selvsagt. Anonymous poster hash: 0a047...c26
rumperister Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=kmskUFg30x8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Til dere alle som tror dette er noe nytt for oss og Ok, siden de høres reflektert og seriøs skal jeg komme med et innspill som kanskje er litt mer matnyttig? For min første reaksjon på posten din var nettopp at her er det en som ikke helt hva han skal gjøre når fantasien er blitt virkelighet, og akkurat begynner å innse at det er krevende å ha kontrollen. Siden de stikkordene du hadde om hva dere har gjort til nå var stort sett bare fysiske ting, så vil hun forvente en fysisk reaksjon - altså smerte i en form. Om du vil ta henne litt på senga så snu reaksjonen din - bruk noe som utfordrer henne psykisk. Noe hun helst ikke vil gjøre, enten fordi det er ekkelt, litt skummelt eller ydmykende for eksempel. MEN - innenfor hennes grenser selvsagt. Anonymous poster hash: 0a047...c26 Tusen takk for et seriøst svar, selv om sex også skal være morsomt, så var det jo litt av hvert her... Vi har drevet med dette i mange år. Noen ganger i kortere perioder, andre ganger lengre. alt fra dager, måneder til år som er denne gangen. Vi har vært gift i mange år og syns at kontrakter er utfordrende for oss begge. Det er et stort ansvar å få alt man vil, man må passe seg for å ikke bli for egoistisk, samtidig som man skal presse hennes grenser. Hun skal oppleve nytelse gjennom av å ikke ha kontroll, jeg må blottlegge mine fantasier og utfordre meg - hva syns hun om mine påfunn?.... Alt dette bringer oss nærmere sammen. Og så skal det være gøyalt. Derfor ville jeg ha forslag fra dere, å kanskje gjøre noe nytt eller annerledes. Hun tenner på ris, bli pisket, slått med åpen hånd i ansiktet, bli dominert, bundet osv... vi er ikke et par som er i et typisk master/slavinne forhold. Dette er noe vi gjør på vår måte...Hun tenner voldsomt på dette. Og vi har "vanlig" sex også..... Takk for forslag så langt Anonymous poster hash: c8e65...b5c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå