April Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 ..noen som vet hvordan været er der i slutten av juni? Dette er Vestre Karibien. Jeg tenker mest på orkaner etc, regner jo med at det er ganske varmt der, men har fått det litt for meg at kanskje det er dårlig vær der på den tiden..
Jeanine Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 skal du på cruise? I såfall så kjører jo de unna dårlig vær så da slipper du orkaner, men regn kan jo skje...
natasha Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 Orkan sesongen (på Atlanterhavs-siden) varer fra juni-november. Juni er altså helt i begynnelsen av sesongen, og vanligvis rolig med tanke på orkaner.
April Skrevet 26. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2004 Vi skal på cruise ja! Har hørt begge deler ang.været, derfor var jeg litt usikker! Men utfra RCCL sine egne kataloger virker det som om høysesong er fra juni og utover og da er det jo rart det er det hvis det er midt i orkansesongen :klø:
Jeanine Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 Jeg kan høre med samboeren min, han jobber i rccl på en av båtene som går i vestre karibien. Jeg har aldri hørt han klage om dårlig vær, bortsett fra en gang i fjors sommer da de måtte seile til bahams for å unngå en orkan. Jeg kan skrive en mail til han å høre hva han har å si. Jeg skal også dit i juni og besøke han i to uker. Har egentlig aldri tenkt at det kan være dårlig vær på cruise jeg..
Gjest Étoile Skrevet 26. april 2004 #6 Skrevet 26. april 2004 Det er begynnelsen av orkan-sesongen ja, så det kan regne litt oftere enn vanlig, i tillegg hender det at det blåser litt mindre og derfor kan føles varmere enn om vinteren. Du kan lese mer om været her
April Skrevet 27. april 2004 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2004 Okay, da satser jeg på at været er bra jeg..Fikk plutselig litt angst for at vi kom til å havne i de verste orkanene etc
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #8 Skrevet 27. april 2004 været i juni bruker å være veldig bra. Vinden kommer som regel ikke før i august. I juni er temeraturen 30-35 grader i skyggen og mye sol. Her er en side de på båten bruker for å holde seg oppdatert på værfronten: http://www.nhc.noaa.gov/ god tur!!
April Skrevet 28. april 2004 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2004 Det høres i allefall lovende ut!! Tusen takk!
LilleBille Skrevet 28. april 2004 #10 Skrevet 28. april 2004 Har vært der i juli... Det var topp selv om vi hadde noen regnskurer.. (det var bare deilig) Regntiden er fra mai til oktober .. med regn av og til... og vi ble fortalt at orkansesongen startet i august/september... http://weather.yahoo.com/regional/CARIBBE.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå