Gå til innhold

Å svelge - hvordan mote seg opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

*Sukk*

I begynnelsen var det ikke noe særlig bare å suge. Nå er vi kommet dit at jeg kan suge han (hele greien liksom, ikke bare tuppen :fnise: ) til han kommer, men da må han komme et annet sted enn i munnen min. Det har vært en laaang prosess bare å komme hit, hvordan i alle dager skal jeg kunne ta mot til meg og la han komme i munnen min? Jeg vil jo egentlig, men er redd jeg kommer til å brekke meg, kaste opp, noe! Usj... :dry:



Anonymous poster hash: a6df1...f54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt ligger i hodet... Hvis du tenker at det er dritsexy å gjøre det, ser på ham og bare "Er jeg best eller hva?" så går det helt fint. Det smaker bare salt, smaken er nesten kjedelig. Men hvis du tenker at det er ekkelt brekker du deg automatisk og da blir det samtidig veldig veldig ekkelt. Mens hvis du bare fortsette å være kåt, være sexy, så bare svelger du det å liker det.

Helt sært, alt ligger i



Anonymous poster hash: 636a7...a25
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JegHeterIngenting

Tja. Fortell deg selv at det er en proteinrik shot, kanskje?

Eventuelt så MÅ du jo ikke svelge. Det er ikke forventet at alle jenter svelger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som du føler for. Trenger ikke la han komme i munnen din, men siden du har lyst er det jo bare å prøve. Jeg for min del liker normalt ikke å ta imot ladningen i munnen, men en gang i blant er det digg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det i dusjen første gang, pass på at du har mye spytt/vann i munnen, men ikke så mye at du ikke har plass til at han kommer. Og hvis du synes smaken er ekkel kan du diskret spytte det ut uten at han tenker så mye over det fordi det er så vått der i fra før. (Bare pass på å ikke ha vannet over hodet, da kan det fort føles ut som om du holder på å drukne) På den måten får du kjent på det, du får smakt den utvannede versjonen, og så vet du at OM du føler at du må spytte så er det ikke så farlig. :) Tror ikke alle gutta synes det er så veldig viktig akkurat dette med at du svelger, men jeg vil påstå at mange setter pris på at du tar det i munnen en gang i blant, og da er dusjen et fint alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt ligger i hodet... Hvis du tenker at det er dritsexy å gjøre det, ser på ham og bare "Er jeg best eller hva?" så går det helt fint. Det smaker bare salt, smaken er nesten kjedelig. Men hvis du tenker at det er ekkelt brekker du deg automatisk og da blir det samtidig veldig veldig ekkelt. Mens hvis du bare fortsette å være kåt, være sexy, så bare svelger du det å liker det.

Helt sært, alt ligger i

Anonymous poster hash: 636a7...a25

Ja, du har nok rett i at det sitter i hodet. Og det er jo når jeg virkelig har hatt mye lyst jeg har strukket grensene hittil!

Det er jo bare å svelge det rett ned?

Anonymous poster hash: 7e842...7d9

Det er ikke barebare det, nei.

Tja. Fortell deg selv at det er en proteinrik shot, kanskje?

Eventuelt så MÅ du jo ikke svelge. Det er ikke forventet at alle jenter svelger.

Gjør som du føler for. Trenger ikke la han komme i munnen din, men siden du har lyst er det jo bare å prøve. Jeg for min del liker normalt ikke å ta imot ladningen i munnen, men en gang i blant er det digg ;)

Gjør det i dusjen første gang, pass på at du har mye spytt/vann i munnen, men ikke så mye at du ikke har plass til at han kommer. Og hvis du synes smaken er ekkel kan du diskret spytte det ut uten at han tenker så mye over det fordi det er så vått der i fra før. (Bare pass på å ikke ha vannet over hodet, da kan det fort føles ut som om du holder på å drukne) På den måten får du kjent på det, du får smakt den utvannede versjonen, og så vet du at OM du føler at du må spytte så er det ikke så farlig. :) Tror ikke alle gutta synes det er så veldig viktig akkurat dette med at du svelger, men jeg vil påstå at mange setter pris på at du tar det i munnen en gang i blant, og da er dusjen et fint alternativ.

Må bare få presisere at jeg vet jeg ikke må, altså. Tanken tenner meg. Og dessverre var vi veldig, veldig gode venner en stund før vi fant ut at vi skulle bli kjærester. Noe som resulterte i at jeg vet at eksen hans gjorde det OG at det var det beste han visste, hehe..

Dusj var et godt forslag, det blir definitivt i dusjen!

Anonymous poster hash: a6df1...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart det bare er å svelge det rett ned. Om du gjør det vanskelig blir det vanskelig.



Anonymous poster hash: 7e842...7d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart det bare er å svelge det rett ned. Om du gjør det vanskelig blir det vanskelig.

Anonymous poster hash: 7e842...7d9

Jaja, ikke alle er skapt sånn at de kan svelge ned alt mulig. Og jada, det er sikkert pga en mental sperre, men det er fremdeles ikke "barebare".

Anonymous poster hash: a6df1...f54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ikke alle er skapt sånn at de kan svelge ned alt mulig. Og jada, det er sikkert pga en mental sperre, men det er fremdeles ikke "barebare".

Anonymous poster hash: a6df1...f54

Når det går for ham må du la sæden komme langt baki munnen, da er det lett å svelge den ned. Du trenger ikke skylle munnen med sæd når du svelger, liksom.

Anonymous poster hash: 7e842...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tro du kan gjøre lurt å finne ut av smaken hans først jeg.

Hvorvidt du lar ham komme i munnen din eller langs kinnet ditt/munnviken blir en smakssak (pun intended), og du kan bare ta inn den mengden du føler for.

Egen erfaring er at det er rent smaks- og konsistensavhengig, ikke så knyttet til 'treningen'/erfaringen.

En mann med god smak kan helt greit suges tom og slikkes gullende ren uten å misse en dråpe.... gang etter gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det går for ham må du la sæden komme langt baki munnen, da er det lett å svelge den ned. Du trenger ikke skylle munnen med sæd når du svelger, liksom.

Anonymous poster hash: 7e842...7d9

Det er sant. Da trenger man kanskje ikke "spise" det :fnise:

Tro du kan gjøre lurt å finne ut av smaken hans først jeg.

Hvorvidt du lar ham komme i munnen din eller langs kinnet ditt/munnviken blir en smakssak (pun intended), og du kan bare ta inn den mengden du føler for.

Egen erfaring er at det er rent smaks- og konsistensavhengig, ikke så knyttet til 'treningen'/erfaringen.

En mann med god smak kan helt greit suges tom og slikkes gullende ren uten å misse en dråpe.... gang etter gang.

Det er mulig det er det. Jeg har jo smakt det, det pirpler jo alltid litt ut når han er kåt. Og det er vel samme smak?

Ikke svelg hvis du ikke vil.

Jeg vil.

Anonymous poster hash: a6df1...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæd smaker på ingen måte som precum.

Smaken er egentlig ikke så altfor ille.. Litt salt og bittert på samme tid. Det jeg synes er vanskeligst med sæd er konsistensen og temperaturen - dette sammen med at det pumpes ut.. Det er ikke heeeelt problemfritt for mitt vedkommende i hvert fall.



Anonymous poster hash: 28ab6...e6b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sæd smaker på ingen måte som precum.

Smaken er egentlig ikke så altfor ille.. Litt salt og bittert på samme tid. Det jeg synes er vanskeligst med sæd er konsistensen og temperaturen - dette sammen med at det pumpes ut.. Det er ikke heeeelt problemfritt for mitt vedkommende i hvert fall.

Anonymous poster hash: 28ab6...e6b

Jo smaken kan faktisk variere ganske mye i forhold til hva mannen har spist og om han er syk/tar medisiner eller frisk. Anonymous poster hash: a3aa0...2f5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er sant. Da trenger man kanskje ikke "spise" det :fnise:

Det er mulig det er det. Jeg har jo smakt det, det pirpler jo alltid litt ut når han er kåt. Og det er vel samme smak?

Jeg vil.

Anonymous poster hash: a6df1...f54

Enkelt og greit:

Du sier at du vil svelge, ja... det er jo bare å svelge.

Det er ingen vits i å lage problemer ut av noe du ikke har gjort før, og som du har lyst til.

Bare å svelge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...