Gå til innhold

Jeg er ingen mann lenger!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

hvordan fortelle kjæresten at jeg virkelig sliter med selvfølelsen og selvtilliten - da det er på grunn av henne jeg har mistet dette?

Hvordan fortelle kjæresten at jeg ikke klarer å ha et sexliv med damen da hun har fått meg til å føle meg som en pervers, sexgal kar som er ubrukelig i sengen?

Hvordan fortelle henne at hun får meg til å føle meg mislykket som mann?

Hvordan klare dette og likevel få et konstruktivt resultat?

Anonymous poster hash: a78b2...d70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor føler du deg pervers og sexgal? Vær konkret.

Anonymous poster hash: bb728...e25
Skrevet

TS:

Hun vet nesten alt jeg tenner på, hun vet nesten alle mine fantasier, men ønsker ikke å gjøre eller oppfylle noen av mine ønsker. Hun tar aldri initiativ til sex. Jeg blir alltid avvist. Hun rangerer meg i sengen etter den ene gangen vi har sex i mnd (så langt er jeg nummer 5). Hun forvirrer meg ofte med å gi meg forventninger til mer sex, som i å spørre hvorfor vi ikke har det oftere uten å faktisk ville ha sex oftere. Jeg vet ingenting om hva hun virkelig liker da hun ikke "vet" selv, men jeg får ofte vite hva hun ikke liker. Gjør jeg en liten "feil" så blir hun så avtent at vi må gi oss. Jeg var tydeligvis den eneste som ønsket sex - men nå med alle disse følelsene klarer jeg ikke tanken på det engang. Dette var i korte drag, men det får holde

Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Hvorfor i all verden er du sammen med henne?

• Liker 9
Skrevet

Det lurer jeg også på. Det der er ikke normalt eller sunt.

• Liker 1
Skrevet

Mann deg opp og gjør det slutt.

Anonymous poster hash: 278df...e5e
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Hun hørtes ikke enkel ut. Enten må dere ta en skikkelig alvorsprat, og hun må forandre seg totalt, ellers er det ikke verdt å være i et forhold som får deg til å føle deg totalt mislykket.

Skal veldig mye til å bygge opp tilliten igjen når det er så skakkjørt som det høres ut her.

Endret av Amberleaf
Skrevet

Hvorfor skylder du på henne egentlig? Hvordan kan alt være hennes feil?

Det tar to til å danse tango.

Anonymous poster hash: 306f1...260
Skrevet

Hadde jeg vært med en person som hadde "rangert" meg etter hver gang vi hadde sex hadde jeg dratt for lenge siden!

Grow some balls og forlat henne!

• Liker 2
Skrevet

TS:

Problemet er at hun er fantastisk på alle andre områder, og klisje etter klisje så elsker jeg alt ved henne! hadde hun bare elsket meg :/

Men slik er nå situasjonen. Jeg vet jeg lett kunne fått et ligg med andre jenter om jeg hadde ønsket dette. Men det er altså hun som tar manndommen fra meg.

Nå lurer jeg på om dette kunne være en god ide:

Hun er snart ferdig på jobb, og som vanlig er hun nok for sliten til å ha sex, men hun har alltid energi til å gjøre alt mulig annet. Kunne jeg sendt henne en melding som sa det nærmest klinkende klart at når hun kommer hjem så bør hun hoppe rett i dusjen. For jeg skal ha sex med deg nå :/ altså forlange sex med kjæresten? (høres nesten ut som en voldtekt på gang, men det er jo ikke dette signalet jeg ønsker å sende)....

Skrevet

Hva mener du med et konstruktivt resultat? Har du lyst til å fortsette hvis hun forandrer seg? Kan man forandre et annet menneske? Det er du som må ta ansvar for hvordan du reagerer. Tenk etter om du fortsatt at lyst til å fortsette i forholdet hvis dette er sånn hun er... Eller hvis hun ikke ser at oppførselen er sårende. Tror du bare må hoppe i det og fortelle hvordan du føler det. Uansett lykke til!

Skrevet

Hvorfor skylder du på henne egentlig? Hvordan kan alt være hennes feil?

Det tar to til å danse tango.

Anonymous poster hash: 306f1...260

Det er nok så enkelt som at i dette forholdet er det bare jeg som vil danse denne tangoen. Klart det er to sider av en sak, men dette er min sak. Hun forteller ikke sin

Skrevet

Hadde jeg vært med en person som hadde "rangert" meg etter hver gang vi hadde sex hadde jeg dratt for lenge siden!

Grow some balls og forlat henne!

TS:

Heldigvis er jeg av en annen oppfatning av hva store baller innebærer enn deg kjære. Små baller løper så snart ting blir for tøft for dem. Store baller blir og kjemper ut stormen :/ Men dette var ingen tråd om ballestørrelser.

• Liker 1
Skrevet

TS:

Heldigvis er jeg av en annen oppfatning av hva store baller innebærer enn deg kjære. Små baller løper så snart ting blir for tøft for dem. Store baller blir og kjemper ut stormen :/ Men dette var ingen tråd om ballestørrelser.

Forskjell på å kjempe for noe som er viktig og å finne seg i dritt.

• Liker 1
Skrevet

TS:

Skrev ingenting om "store baller".

Skrevet

TS:

Problemet er at hun er fantastisk på alle andre områder, og klisje etter klisje så elsker jeg alt ved henne! hadde hun bare elsket meg :/

Men slik er nå situasjonen. Jeg vet jeg lett kunne fått et ligg med andre jenter om jeg hadde ønsket dette. Men det er altså hun som tar manndommen fra meg.

Nå lurer jeg på om dette kunne være en god ide:

Hun er snart ferdig på jobb, og som vanlig er hun nok for sliten til å ha sex, men hun har alltid energi til å gjøre alt mulig annet. Kunne jeg sendt henne en melding som sa det nærmest klinkende klart at når hun kommer hjem så bør hun hoppe rett i dusjen. For jeg skal ha sex med deg nå :/ altså forlange sex med kjæresten? (høres nesten ut som en voldtekt på gang, men det er jo ikke dette signalet jeg ønsker å sende)....

Hvorfor vil du være sammen men en kvinne som ikke elsker deg?

Men over til ideen din - det spørs hvor høyt du vil spille. For den der er risky. Noen kvinner tenner på at menn tar styringa sånn, mens andre ville blitt lyn forbanna. Så det kan enten bli sinnsvakt vellykka - eller tidenes katastrofe........!

Anonymous poster hash: d16f9...414

Skrevet

Hvorfor fortsetter du dette forholdet? Av det du skriver så driver hun jo faktisk psykisk krigføring mot deg. Når hun rangerer deg, forvirrer deg ved å få deg til å fremstå som at det er DU som ikke vil ha sex mens det egentlig er henne og påpeker alt som er galt med deg så er det noe som er alvorlig galt. Jeg sier ikke at hun er det, men slik oppførsel er ofte det som forbindes med psykopater. Slik mennesker har en egen evne til å rakke ned på andre samtidig som de får offeret til å fremstå som den skyldige. Dette skal du på ingen måte finne deg i, du skriver jo selv at du mister deg selv oppe i dette.

Er hun egentlig så fantastisk når det gjelder andre? Sett henne i et litt kritisk lys så tipper jeg du finner feil på de andre arenaene også. Uansett er oppførselen hennes ang. sexlivet alene god nok grunn til å slå opp mener nå jeg, men det kan være lurt å innse at hun helt sikkert ikke er perfekt.

Anonymous poster hash: fa154...066
Skrevet

TS:

Man kjemper ikke ut stormen når man er i et forhold med en som behandler en som dritt. Styrke handler vel så mye som å stå opp for seg selv og si at nok er nok. Jeg påstår ikke at du er noen av delene (sterk eller svak) men det kan være vanskelig å "vinne" en kamp mot en person som er psykopat eller har psykopatiske trekk i oppførselen, for de vil alltid lete etter måter å såre deg på samtidig som de fremstiller seg selv som uskyldige. Vær du sikker, det kan bli en kamp du har stor risiko for og tape og som gjør at du ender opp med knekt rygg. Du skriver selv at du ikke lenger har selvtillit, så hvordan mener du at du har kraft nok til å kjempe videre?

Anonymous poster hash: fa154...066

Skrevet

Det er noen damer som tror at seksuell frigjøring betyr at de kan si nei til sex gang på gang, tease mannnen og bli fornærmet hvis han da prøver seg, være frekk/alt for ærlig og på toppen av det hele forvente orgasme når de ligger der som en potetsekk.

Hvis hun ikke har noen god grunn til å ikke ha sex oftere (f.eks. vonde erfaringer eller psykiske plager), burde du kanskje innse at dere ikke passer sammen seksuelt og har helt forskjellig behov for sex. Da får du vurdere om det er verdt å leve i et sexløst forhold eller gjøre det slutt finne deg en dame som er like pervers som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...