Gå til innhold

Sexy med barberte menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det sexy med en mann som barberer seg nedentil, armhulene, bein, armer og egentlig hele pakka?

Anonymous poster hash: 63651...9db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei.

Anonymous poster hash: 43193...702
  • Liker 5
Skrevet

Nei. Jeg liker de har litt hår på beina, brystkassa o.l

• Liker 2
Skrevet

Greit å trimme/shave skrittet og gjerne også armhulene, men ellers kan det gjerne være litt hår.

• Liker 1
Skrevet

Barbere seg nedentil er egentlig ett must, og i ansiktet.... Fordi det stikker sånn

Anonymous poster hash: 37e5d...33b
  • Liker 4
Skrevet

For meg er hårløshet noe jeg forbinder med barn, og dermed fullstendig turn-off.

• Liker 3
Skrevet

Nei! Menn som barberer seg nedentil er skikkelig turn-off. Ikke er det pent en gang, skjønner ikke hvorfor de gjør det.

Anonymous poster hash: b10e2...692
  • Liker 7
Skrevet

Foretrekker det i det minste litt hårløst der nede, hår i munnen er æsj.

Men resten av kroppen syns jeg det er "mandig" med hår (i hvertfall litt), som brystkassen, under armene, beina og sånn. Men viktigst av alt, SKJEGG ER SEXY!!! (på hvertfall 90% av den mannlige befolkningen våger jeg å påstå). :)

Anonymous poster hash: a6c6b...814
  • Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

Barbering nedentil, ja.
Det andre, ikke så veldig. med mindre han ser ut som en bjørn på kroppen.

• Liker 1
Skrevet

NEIIIII!!!!!

Anonymous poster hash: 63fbc...074
  • Liker 3
Skrevet

NEI!!!

Men jeg foretrekker barbert ansikt, da. Kroppen derimot (brystkasse, underliv, bein), bør helst være 100% naturlig etter min smak.

Anonymous poster hash: 046f8...a90

• Liker 2
Gjest Keikolina
Skrevet

Litt skjeggstubber som kiler bra mellom beina :P

Skrevet

jeg foretrekker barbert i fjes og nedentil (ihvertfall trimmet nedentil), rygghår kan gjerne også fjernes om det er noe der. Ellers synes jeg det skal være hår på bein og under armer.

Anonymous poster hash: e6a45...b70
  • Liker 1
Skrevet

Kona elsker at jeg barbere meg nedentil, under armene og på brystkassen.... hun spør om det dersom jeg ikke vedlikeholder. Selv syns jeg det er greiest og fjerner mest mulig hår. Driter egentlig i hva andre syns så lenge jeg og kona er fornøyd. Det er det som er så fint med å ikke være 25 og bry seg om hva alle andre syns......

Anonymous poster hash: 6942c...c64
  • Liker 4
Skrevet

Ja, jeg er overhodet ikke glad i kroppshår.

Skrevet

Ja, jeg er overhodet ikke glad i kroppshår.

Skrevet

Jeg liker best helt naturlig, men litt trimming av skjegg og kjønnshår er greit, så det ikke vokser helt ut av kontroll.

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Hvorfor barberer menn legger og armer? neineinei...

Det er greit å trimme litt her og der om det er veldig mye. For min del kan menn godt shave alt nedentil, men det er i grunn det samme for meg.

Så er det sexy med litt skjegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...