siwhel Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Hei med søstre.. barbering nok en gang til! Barbert eller ikke? Hvis ja. Tar du alt? Hvorfor begynte du?? Får begynne med meg. som regel barbert. Men nå i det siste har jeg latt være. begynte i 12-13års alder og gjorde det pga at mine nærmeste venninner gjorde det.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Ja, og tar alt. Synes det er finest med en liten stripe, men av en eller annen grunn har jeg aldri fått stripe til å se bra ut på meg. Jeg har liksom ikke så tett hårvekst, så det ser bare teit ut. Og heller glattbarert enn stor busk. Begynte halvveis i 13-årsalderen, sikkert pga, venninner gjorde det. Husker ikke helt. Nå gjør jeg det både for min egeb del og kjæresten sin del. Anonymous poster hash: 171ee...f62
siwhel Skrevet 7. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2013 Ja en stripe gjør seg best ut i tett hårvekst. Er ikke heldig der jeg heller. For det er jo utrolig sexy
Gjest badeand1 Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Barbert. Tar alt. Begynte da jeg gikk i 7.klasse fordi.. husker ikke. Tror ikke jeg likte å ha hår der. 1
Blod Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Fjerner alt. Jeg takler ikke hår, og skulle gjerne fjernet det permanent men det er dyrt og en lang prosess. jeg startet vel ganske tidlig, og siden da har jeg bare fortsatt 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Ikke barbert, stusser bare litt, sånn at det ikke skal bli full urskog. Anonymous poster hash: 7cb62...c42
Gjest Chloe87 Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Begynte da jeg var 14, likte ikke hår der. Bytter på helt barbert og stripe.
siwhel Skrevet 7. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2013 Vil ha en slik stripe. Men får det ikke pent til. noen forslag?
Blod Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Vil ha en slik stripe. Men får det ikke pent til. noen forslag? Du kan prøve å nappe akkurat rundt der
siwhel Skrevet 7. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 7. september 2013 Nappe.. det er vel noe jeg ikke har prøvd.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Tar nok alt ja. Dette startet jeg med i syvende klasse, egentlig for egen komfort og renslighet. Gjør det fremdeles den dag i dag, for meg selv og selvfølgelig kjæresten min. Kunne nok aldri gått for noe som helst hår der nede når jeg er litt panisk når det kommer til hårvekst. Anonymous poster hash: b3b5a...72b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Jeg tar alt. LIker ikke hår, og det er enklest å bare ta alt. Begynte vel med bikinilinjen når jeg var ca 13 år. Husker ikke når jeg begynte å ta alt. Anonymous poster hash: b1a8a...20a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Jeg begynte å ta alt da jeg var førti. Nå prøver jeg med stripe, men tror jeg kommer til å ta alt igjen. Anonymous poster hash: 6374d...838
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 tar bort alt, har stritt hår, ikke en enste liten krøll, som kan bli 10 cm, og ikke er det tettvokst og en flekk helt uten hår , har aldri hatt hår utenfor trusekanten, stusset innimellom fra jeg ble seksuelt aktiv, siden det var så ubehaglig at de lange hårene fulgte med inn, barberte av og til og stusset oftest mellom 20 og 25 år, etter det har jeg bare barbert , er et sted i 40 åra no Anonymous poster hash: 64ae8...090
Gjest Søren76 Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Ikke barbert, stusser bare litt, sånn at det ikke skal bli full urskog. Anonymous poster hash: 7cb62...c42 Jippi endelig en som tør ha
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #17 Skrevet 8. september 2013 Jippi endelig en som tør ha Hva er det som er så rart med det? Jeg går ikke akkurat rundt og sammenligner underlivet mitt med andres, de eneste som vet om jeg er barbert eller ikke er da jeg og eventuelle seksualpartnere. Anonymous poster hash: 7cb62...c42
Gjest Søren76 Skrevet 8. september 2013 #18 Skrevet 8. september 2013 Hva er det som er så rart med det? Jeg går ikke akkurat rundt og sammenligner underlivet mitt med andres, de eneste som vet om jeg er barbert eller ikke er da jeg og eventuelle seksualpartnere.Anonymous poster hash: 7cb62...c42 Ser den men koseligt at vite der findes de som har det eg liker thats it
Gjest Wanderlust Skrevet 9. september 2013 #19 Skrevet 9. september 2013 Tar alt. Har gjort det helt siden jeg begynte å få hårvekst der nede. Det var vel fordi jeg rett og slett ikke likte det, og nå takler jeg fremdeles ikke hår. Dessuten er det mye diggere å bli slikket da.
volvo22 Skrevet 9. september 2013 #20 Skrevet 9. september 2013 Tar alt. Har gjort det helt siden jeg begynte å få hårvekst der nede. Det var vel fordi jeg rett og slett ikke likte det, og nå takler jeg fremdeles ikke hår. Dessuten er det mye diggere å bli slikket da. Huff,at du skulle nevne slikking.....Jeg har så vanvittig lyst til å slikke fitte idag...! Bare ligge mellom lårene i evigheter..nyte saften,lukten,smaken..alt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå