Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stadig flere ting som blir ferdig og havner i gavekurven. Nå har jeg akkurat startet på mariusgenseren i strl. 2 år :) Kjekt å strikke når det er så smått, da det går det så mye raskere enn voksenstørrelsen man er vant til ;)

Hvordan går det med dere andre julegavestrikkere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nå smått framover :) har blitt et par luer, og noen babyjakker. Men jakkene klarte jeg ikke vente helt til jul med, så de er gått i posten alt :fnise:

Den der "litt kjente" revesangen er jo blitt en kjemtehit blant småguttene jeg er tante til, så tror jeg skal revurdere strikkeplanene og finne noen kule luer eller noe med mikkel rev på! :laugh:

Denne her f.eks var jo knalltøff - http://www.ravelry.com/patterns/library/foxy--wolfie

Anonymous poster hash: 8fd0d...a11
Skrevet

Det går nå smått framover :) har blitt et par luer, og noen babyjakker. Men jakkene klarte jeg ikke vente helt til jul med, så de er gått i posten alt :fnise:

Den der "litt kjente" revesangen er jo blitt en kjemtehit blant småguttene jeg er tante til, så tror jeg skal revurdere strikkeplanene og finne noen kule luer eller noe med mikkel rev på! :laugh:

Denne her f.eks var jo knalltøff - http://www.ravelry.com/patterns/library/foxy--wolfie

Anonymous poster hash: 8fd0d...a11

Ja, den var kjempestilig!! Jeg har også sett at det florerer av reveluer på strikkesider på facebook og div blogger :) Men jeg likte denne veldig godt!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har strikket mange julekuler fra Arne og Carlos. Jeg hadde tenkt å gi det i julegaver til kollegaer og eldre familiemedlemer som har alt :)

• Liker 1
Skrevet

Stadig flere ting som blir ferdig og havner i gavekurven. Nå har jeg akkurat startet på mariusgenseren i strl. 2 år :) Kjekt å strikke når det er så smått, da det går det så mye raskere enn voksenstørrelsen man er vant til ;)

Hvordan går det med dere andre julegavestrikkere?

Har nå kommer 1,40 cm på skjerfet jeg postet bildet av på forrige side. Så har 60cm igjen! :)

Anonymous poster hash: 28187...d2f

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg strikker jakke (str M, mann) , sjal, lue, votter, skjerf, grytekluter og sokker i år. Begynte for et par uker siden og er snart ferdig med jakken. Går litt sakte nå for er første gang jeg strikker mønster :)

Så lurer jeg på om jeg skal strikke en genser til meg med mønster samboen kjøpte til meg. (Julegave til seg selv må man av og til unne seg ;) )

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Jeg har nettopp begynt med strikking, så blir noen ørevarmere i ull, tovede tøfler osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...