Gå til innhold

Slanking


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere. Jeg er en jente som veier 82 kg og er 1.71 m høy. Dette er mitt siste år på vg, noe som betyr graduation fest neste sommer. For å kunne ha på meg drømmekjolen, trenger jeg å komme i form.

Jeg har bestemt meg for å trene 4 ganger i uken, og min målvekt er 53 kg.

Motivasjon har jeg i bøtter og spann, og er innstilt på at jeg kommer til å klare dette.

Likevel er det fint å spørre dere om tips. Har dere noen tips å komme med? Evt. Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Hvis du slanker deg ned til 53 kg blir du undervektig. Dårlig ide.

2. Spis sunt, ikke sult deg selv. Kroppen din trenger næring.

3. Bygg kroppen sakte opp til å trene så mye

4. Tenk på det som en livsstilsendring. Gjør endringer du holder ut resten av livet.

5. Lev med utskeielser. De er en del av livet, bare ikke gi deg selv lov til å fortsette utskeielsene fordi du har "feilet"

Anonymous poster hash: cb799...8e4

  • Liker 1
Skrevet

Ikke sett deg 53 som målvekt, er du sprø... Målvekt er generelt et tåpelig konsept, i og med at du bygger muskler.

Spis sunt og NOK. Altfor mange spiser for lite og fucker med kroppens balanse og klager over at de ikke går ned.. Viktig å spise nok for at musklene skal kunne bygges. Sett deg litt inn i kosthold og hvilken innvirkning det faktisk har på kroppen din. Spis mye grønnsaker og beveg deg mye.



Anonymous poster hash: eb6f1...482
Skrevet

Tenk kosthold. Spis mest fett og protein, grønsaker og bær. Spis lite av karbohydrater som hvetemel, ris, potet og frukt.

Vann er eneste tørstedrikk! ;)

Skrevet

53 kilo? :sjokkert: Er du splitter pine gal? Jeg veier 54 kilo og er 158 høy og jeg er tynn!



Anonymous poster hash: 95be3...8e6
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...