Gå til innhold

C-date, eller lignende, erfaringer ?


Mann88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har faktisk en liten morsom historie her.

Regner med at noen har hørt om tidligere Nettby? Det utviklet seg i hvertfall til nettsiden 'Skybyen' som nå har blitt til en slags venne- og datingside ved navn Decate. Jeg husker for kanskje 2 år siden eller lengre, laget jeg meg en bruker på daværende Skybyen som ble flyttet over til Decate. Helt tilfeldig i sommerferien, kom det opp en reklame på Facebook om Decate, og jeg kom ved ett på at jeg hadde jo søren meg en bruker der inne. Ved flaks og hell, husket jeg både passord og brukernavn, så jeg logget inn for å slette brukeren min.

På samme tid, rundt 50 mil lengre borte, satt to kompiser inne på siden, eller, en av dem mer interessert enn han andre. Han ene fant meg, og var utrolig keen på å sende meg melding, men den mer beskjedne kompisen tok seg til rette og sendte en melding hvor det sto han syntes jeg var utrolig pen.

Jeg ble sittende inne der noen timer og snakke med folk, og la merke til at jeg og den litt beskjedne gutten kom godt på talefot. Vi hadde mange like meninger og han var ikke som de andre perverse grisene som sendte meldinger. Så omsider la jeg han til på Facebook, og vi fortsatte å prate der.

Noen uker senere kjørte han hit hvor jeg bor. Vi ble vel begge litt overrasket over hvordan vi var i virkeligheten, men vi innså når kvelden nærmet seg, at det var noe der. Vi kysset og ble forelsket i hverandre. I dag er vi sammen og har vært det i godt over en måned, og vi har vel det mest fantastiske forholdet tross avstanden. Han kjører bil og kommer ofte på besøk til meg, mens jeg er fremdeles under myndig alder og har derfor litt mer problemer med å treffe han.

Så, det er en fin erfaring hvis du møter på rett gutt! Synes det her er veldig komisk, at jeg tilfeldigvis møtte han som aaaldri sitter inne på den siden og jeg som skulle inn og slette den, at jeg fant gutten i livet mitt som jeg elsker utrolig høyt. Morsomt, kanskje litt flaut, men ganske fantastisk i bunn og grunn :)



Anonymous poster hash: 137c7...0db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være negativ, men for en mann er det ekstremt vanskelig å finne en date på slike sider. Jeg vil anta at forholdet menn/kvinner på disse sidene er minst 95/5. Jeg tør vedde på at en kvinne som vil ha seg et knull kan opprette profil på en slik side, uten bilde uten noe som helst, og innen en time kan hun ha pikk i fitta (om hun bor i samme område).

For en mann er det dessverre dårlige odds. Skal du ha napp må du jobbe hardt med å lage en profil som kvinner lar seg fenge av og bli interessert. Deretter er det å bli kjent ++++. Det handler først og fremst om å fremstå som en skikkelig kar, kvinner viker raskt unna drittsekker og kvalminger som tror høyt om seg selv og sin egen fortreffelighet.



Anonymous poster hash: 4cfee...7b1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk en liten morsom historie her.

Regner med at noen har hørt om tidligere Nettby? Det utviklet seg i hvertfall til nettsiden 'Skybyen' som nå har blitt til en slags venne- og datingside ved navn Decate. Jeg husker for kanskje 2 år siden eller lengre, laget jeg meg en bruker på daværende Skybyen som ble flyttet over til Decate. Helt tilfeldig i sommerferien, kom det opp en reklame på Facebook om Decate, og jeg kom ved ett på at jeg hadde jo søren meg en bruker der inne. Ved flaks og hell, husket jeg både passord og brukernavn, så jeg logget inn for å slette brukeren min.

På samme tid, rundt 50 mil lengre borte, satt to kompiser inne på siden, eller, en av dem mer interessert enn han andre. Han ene fant meg, og var utrolig keen på å sende meg melding, men den mer beskjedne kompisen tok seg til rette og sendte en melding hvor det sto han syntes jeg var utrolig pen.

Jeg ble sittende inne der noen timer og snakke med folk, og la merke til at jeg og den litt beskjedne gutten kom godt på talefot. Vi hadde mange like meninger og han var ikke som de andre perverse grisene som sendte meldinger. Så omsider la jeg han til på Facebook, og vi fortsatte å prate der.

Noen uker senere kjørte han hit hvor jeg bor. Vi ble vel begge litt overrasket over hvordan vi var i virkeligheten, men vi innså når kvelden nærmet seg, at det var noe der. Vi kysset og ble forelsket i hverandre. I dag er vi sammen og har vært det i godt over en måned, og vi har vel det mest fantastiske forholdet tross avstanden. Han kjører bil og kommer ofte på besøk til meg, mens jeg er fremdeles under myndig alder og har derfor litt mer problemer med å treffe han.

Så, det er en fin erfaring hvis du møter på rett gutt! Synes det her er veldig komisk, at jeg tilfeldigvis møtte han som aaaldri sitter inne på den siden og jeg som skulle inn og slette den, at jeg fant gutten i livet mitt som jeg elsker utrolig høyt. Morsomt, kanskje litt flaut, men ganske fantastisk i bunn og grunn :)

Anonymous poster hash: 137c7...0db

LOL

Anonymous poster hash: ca21f...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 år senere...
På 7.9.2013 den 22.50, Mann88 skrev:

.

Alt er bullshit, ikke la deg lure. Sitter noen med dårlig norsk språk som kun er ute etter pengene dine...

Anonymkode: 41707...da5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør styre unna. Bruk Tinder eller andre gratistjenester som faktisk funker.

Tinder er 95% sex-dating, og du vil garantert få napp til slutt. C-date og tilsvarende sider koster sinnsykt med penger, og det er veldig mange av profilene som er falske.

Så har man selvsagt facebook, der finnes en del hemmelige sex-grupper, men man må jo bli invitert inn dit for å finne de, siden de ikke er søkbare på facebook. Jeg er med i 2 slike grupper, og der foregår det ting, kan jeg love deg :fnise: Men du er jo ikke anonym da (med mindre du har falsk profil, noe som ikke er tillatt i gruppene), så du må være villig til å ta risken at noen kjente finner ut av det (kanskje de til og med dukker opp der selv..... hehe)

Anonymkode: 97930...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...