AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 I to dager har jeg hatt maveknip. Midt på venstre side, tror kanskje det er en luftlomme. Det gjør vondt om jeg trykket på stdet. Har avføring, men bare tynne pølser. Jeg har prøvd å gå tur og tøy og bøy. Hva annet kan man prøve? Anonymous poster hash: 47d30...5aa
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Kanskje du er lett forstoppa? Finnes midler på apoteket som hjelper mot sånt Evt prøv å spise litt svisker hver dag for å få fart på systemet. Anonymous poster hash: 64910...5a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå