siwhel Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Du er på farten. Det er ingen toaletter i sikte, og du må. VELDIG. Dette er et velkjent problem for aktive jenter i alle aldre som reiser, camper og holder på med aktiviteter utendørs. Løsningen på uendelig mange toalettproblemer er GoGirl, et nytt produkt som lar jenter tisse stående. Er det noen her som har troa eller vet at dette er noe å satse på.?? Er ofte på skiturer om vinteren og ellers vandrer mye i skog og fjell ellers i året. Og ofte vært slik at når man må på do.. ja da er det jo ingen wc i nærheten.
Vandelay Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Hvorfro må du tisse stående hvis du er ute i naturen? Hva skjedde med å sette seg ned bak en busk? 1
siwhel Skrevet 7. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2013 Om vinter en del å kle av samt kaldt. Sommer ja det kan gå til nød. Finn en busk på høyfjellet hehe. De "store" som evt jeg trenger for mitt behov.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Jeg er kvinne og har aldri hatt problemer med å tisse utendørs om vinteren. Anonymous poster hash: 4f271...320
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Søk opp den andre tråden om dette. Anonymous poster hash: d2123...3cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå