Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er på farten. Det er ingen toaletter i sikte, og du må. VELDIG. Dette er et velkjent problem for aktive jenter i alle aldre som reiser, camper og holder på med aktiviteter utendørs. Løsningen på uendelig mange toalettproblemer er GoGirl, et nytt produkt som lar jenter tisse stående.

Er det noen her som har troa eller vet at dette er noe å satse på.??

Er ofte på skiturer om vinteren og ellers vandrer mye i skog og fjell ellers i året. Og ofte vært slik at når man må på do.. ja da er det jo ingen wc i nærheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfro må du tisse stående hvis du er ute i naturen? Hva skjedde med å sette seg ned bak en busk?

  • Liker 1
Skrevet

Om vinter en del å kle av samt kaldt. Sommer ja det kan gå til nød. Finn en busk på høyfjellet hehe. De "store" som evt jeg trenger for mitt behov.

Skrevet

Jeg er kvinne og har aldri hatt problemer med å tisse utendørs om vinteren.



Anonymous poster hash: 4f271...320
Skrevet

Søk opp den andre tråden om dette.

Anonymous poster hash: d2123...3cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...