Gå til innhold

jeg vil dø


Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg vil dø. blitt lei av livet. har det så tungt. hva er den beste veien til død? jeg vil ikke leve mer. har ingen glede. ingenting. er helt alene med masse vondt.



Anonymous poster hash: e9320...dc8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullstendig oppgående ^^



Anonymous poster hash: 42153...1f2
Skrevet

Kjenner godt igjen følelsen. Ring kirkens sos, mental helse eller legevakten. Om det er i Oslo, så har legevakten ofte et psykiatrisk kriseteam.

Anonymous poster hash: 31b01...84c

Skrevet

Kjære Trådstarter

Selvmordstanker tillates ikke her inne på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Tjenesten består også av to nettjenester, sidetmedord.no og kameratstøtte.no. Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden har blitt ryddet og stenges

Mvh ninuska_, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...