AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 jeg vil dø. blitt lei av livet. har det så tungt. hva er den beste veien til død? jeg vil ikke leve mer. har ingen glede. ingenting. er helt alene med masse vondt. Anonymous poster hash: e9320...dc8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Fullstendig oppgående ^^ Anonymous poster hash: 42153...1f2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Kjenner godt igjen følelsen. Ring kirkens sos, mental helse eller legevakten. Om det er i Oslo, så har legevakten ofte et psykiatrisk kriseteam. Anonymous poster hash: 31b01...84c
ninuska_ Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Kjære TrådstarterSelvmordstanker tillates ikke her inne på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Tjenesten består også av to nettjenester, sidetmedord.no og kameratstøtte.no. Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden har blitt ryddet og stenges Mvh ninuska_, mod
Fremhevede innlegg