Gjest til Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Dere som er i et i forhold, har dere en "second love"? Ispirasjonen fikk jeg fra en artikkel på CNN. http://edition.cnn.com/2013/09/07/us/allan-munroe-boston-red-sox/index.html?sr=fb090713sox1230p Jeg må vel ærlig innrømme at jeg har en eller to, han ene, min barndomsforelskele gjennom mange mange år, han andre en jeg ikke har hatt et forhold til, men som jeg likte/liker veldig godt. Fortell
Antique Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Jeg er ikke i et forhold, men ja - jeg har det. Min kjære eks er en som alltid vil være noe for meg
Cathrine88 Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Hans andre store kjærlighet er da et baseballag, ikke en person. Mine er dans, natur og dyr.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Hans andre store kjærlighet er da et baseballag, ikke en person. Mine er dans, natur og dyr. Så fint at dere har lidenskaper Noen har en lidenskap og andre har flere. Det er viktig å dyrke sin(e) lidenskap(er) Ikke alle gjør dette, og noen har ikke en gang funnet sin(e) lidenskap(er). Da er det viktig å finne den/ dem og starte med å dyrke lidenskapen(e)
Gjest Lille-pus Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Å ja. Det har jeg definitivt: Arbeidet med hjemløse katter, mine reiser, macrofotografering, bil, musikk/HIFI, natur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå